حضور اردوغان در وان و تعطیلی چند ساعته مراکز خرید

28 خرداد ، 1401
تایسیز
comments 0 کامنت

حضور رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهور ترکیه در شهر وان

رئیس جمهور ترکیه آقای رجب طیب اردوغان در تاریخ 21 خرداد 1401 مصادف با 11 JUN 2022 در شهر وان حضور یافت .

این حضور با بحث امنیتی فروانی برخوردار بود و توسط نیروی های امنتی ترکیه این امنیت تامین شده بود و عبور هرگونه وسیله نقلیه در شهر وان ممنوع شده بود و تمامی مغازه و مراکز خرید تعطیل میکنند .

رئیس جمهور در بین مردم شهر وان از ادامه مبارزه خود با گروه تروریستی پ.ک.ک گفت و اعلام کرد : در حالی که برخی فرزندان شما را به کوه می‌برند و با خون آنها آینده‌ای مرفه برای فرزندان خود می‌سازند، ما در تلاش هستیم تا آینده خوبی برای فرزندان‌تان بسازیم. وی در ادامه سخنرانی خود در شهر وان افزود : ز کسانی که کودکان 13-14 ساله مادران دیاربکری را به قندیل ربودند، حساب پس خواهیم گرفت. این کودکان در حال بازگشت هستند.

اردوغان با تاکید بر اینکه هدف دولت اجرای برابر قانون برای همه ساکنان کشور است، افزود: می‌خواهیم برای همه، کشوری عادلانه‌تر، صلح آمیزتر، امن‌تر و مرفه‌تر داشته باشیم و به تلاش خود در این راستا ادامه خواهیم داد.

وی گفت: در حالی که عده‌ای فریاد تجزیه طلبی سر می‌دادند، ما سرود برادری خواندیم. برخی می‌کوشند تا به قیمت اشکهای پدران و مادران، ایدئولوژی‌های منحرف خود را پیش ببرند. در حالی که برخی پشت گروه تروریستی پنهان شده و از دموکراسی سوءاستفاده می‌کردند ما تلاش کردیم تا حقوق و آزادی‌های شما را تامین کنیم.

مسافرانی که تور وان در این تاریخ خریداری کرده بودند از بسته بودن مراکز خرید در زمان ورود رئیس جمهر گله داشته اند ولی این یک اتفاق نظامی بوده و اتفاقی نبوده که شرکت تایسیز پرواز بتواند این مشکل را بر طرف کند .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای حضور اردوغان در وان و تعطیلی چند ساعته مراکز خرید

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm