نکات سفر به گرجستان

27 دی ، 1401
همواره برای سفر به کشور دیگر باید قبل از از سفر خود نکات و هشدار های مربوط به آن کشور را مطالعه کرد که در هنگام سفر مشکلی برای شما و اعضای خانوادتان به وجود نیاید آژانس تایسیز پرواز سعی نموده در این مطلب مسافرین تور گرجستان را از نکات وهشدار های این شهر مطلع سازد. شرایط سفارت گرجستان برای مسافرین این کشور : نکات مهم مسافرتی گرجستان پس از گرفتن روادید کشور گرجستان شما فقط 45 روز می توانید در این کشور بمانید و در این 45 روز میتوانید فقط به امور گردشگری بپردازید و در غیر این صورت اقامت بیشتر یا انجام فعالیت های دیگر باعث اخراج و پرداخت جریمه برای شما مسافرین می گرد. مبلغی که شما هنگام سفر به گرجستان می توانید به همراه داشته باشید ده هزار دلار و یا معادل آن می باشد که در صورتی که بیشتر از این مبلغ تایین شده به همراه خود داشته باشید حتما هنگام ورود به این کشور فرم های مربوطه را پر کرده و مراجع قانونی را از این موضوع مطع سازید. هرگز برای سفر به این کشور از پاسپورت و ویزا های جعلی اسفاده نکنید زیرا به محض ورود شناسایی شده و عواقب بدی برای شما خواهد داشت به همراه داشتن طلا مقدار مشخصی دارد و در صورت بیشتر بردن از عرف آن به عنوان قاچاق شناخته می شود. دیگر نکاتی که در این سفر باید شما رعایت کنید مراقبت کامل از پاسپورت خود می باشد زیرا در صورت گم شدن آن تمامی عواقب به گردن شماست . از اعتماد به افراد سود جو در سفر خود بپرهیزید . استفاده از مواد مخدر در گرجستان ممنوع بوده و همچنین حمل و خرید و فروش مواد مخدر در گرجستان ممنوع و مجازات بدی دارد. به همراه داشتن دارو های مخدر دار و کدئین دار در هنگام سفر به گرجستان ممنوع است.
comments 0 کامنت


هشدار ها و نکات مسافرتی در سفر به گرجستان

همواره برای سفر به کشور دیگر باید قبل از از سفر خود نکات و هشدار های مربوط به آن کشور را مطالعه کرد که در هنگام سفر مشکلی برای شما و اعضای خانوادتان به وجود نیاید

آژانس تایسیز پرواز سعی نموده در این مطلب مسافرین تور گرجستان را از نکات وهشدار های این شهر مطلع سازد.

شرایط سفارت گرجستان برای مسافرین این کشور:

  

نکات مهم مسافرتی گرجستان

پس از گرفتن روادید کشور گرجستان شما فقط 45 روز می توانید در این کشور بمانید و در این 45 روز میتوانید فقط به امور گردشگری بپردازید و در غیر این صورت اقامت بیشتر یا انجام فعالیت های دیگر باعث اخراج و پرداخت جریمه برای شما مسافرین می گرد. مبلغی که شما هنگام سفر به گرجستان می توانید به همراه داشته باشید ده هزار دلار و یا معادل آن می باشد که در صورتی که بیشتر از این مبلغ تایین شده به همراه خود داشته باشید حتما هنگام ورود به این کشور فرم های مربوطه را پر کرده و مراجع قانونی را از این موضوع مطع سازید. هرگز برای سفر به این کشور از پاسپورت و ویزا های جعلی اسفاده نکنید زیرا به محض ورود شناسایی شده و عواقب بدی برای شما خواهد داشت   به همراه داشتن طلا  مقدار مشخصی دارد و در صورت بیشتر بردن از عرف آن به عنوان قاچاق شناخته می شود. دیگر نکاتی که در این سفر باید شما رعایت کنید مراقبت کامل از پاسپورت خود می باشد زیرا در صورت گم شدن آن تمامی عواقب به گردن شماست . از اعتماد به افراد سود جو در سفر خود بپرهیزید . استفاده از مواد مخدر در گرجستان ممنوع بوده و همچنین حمل و خرید و فروش مواد مخدر در گرجستان ممنوع و مجازات بدی دارد. به همراه داشتن  دارو های مخدر دار و کدئین دار در هنگام سفر به گرجستان ممنوع است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای نکات سفر به گرجستان

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm