هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا

19 فروردین ، 1402
مائده سادات تمدنی
comments 0 کامنت

گروه جمیرا یک شرکت توریستی اماراتی است، که در زمینه هتل‌داری، خدمات گردشگری، سرگرمی و مدیریت رستوران‌های زنجیره‌ای فعالیت می‌نماید. این گروه در سال ۱۹۹۷ راه‌اندازی شد و در سال ۲۰۰۴ توسط شرکت دبی هولدینگ خریداری گردید. در سال 2018، جمیرا وارد مرحله‌ای نوین تحت رهبری مدیر عامل جدید خود، خوزه سیلوا شد. موفقیت و معروفیت چشمگیر به عنوان یک برند گردشگری در دبی و منطقه که با سرمایه‌گذاری در دیگر کشورهای سراسر جهان به صورت گسترده‌ای رو به افزایش است.


معرفی گروه جمیرا

دفتر مرکزی این گروه در شهر دبی، امارات متحده عربی قرار دارد. معروف‌ترین مجموعه‌ی گروه جمیرا برج العرب در دبی است که مانند بادبانی افراشته بر پهنه‌ی ساحل به نماد شهر دبی تبدیل شده است. علاوه بر هتل‌داری این گروه مالکیت مدینه جمیرا و پارک آبی وایلد وادی، برند آبگرم تالیس و رستوران های جمیرا (بخش رستوران های این شرکت) را نیز داراست. امروزه گروه هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا با 24 مجموعه در ده کشور در سراسر جهان تبدیل به یک شرکت تحسین‌شده در هتل‌داری و مهمان‌نوازی سطح بالا و لوکس شده است. همانطور که از طریق هتل شاخص و نماد جهانی خود یعنی برج العرب نشان داده، گروه جمیرا تعریف جدیدی از هتل‌داری و میزبانی ارائه داده است.


این گروه، غذا و نوشیدنی را به عنوان یک ستون اصلی برند و مهمترین متمایز کننده‌ی این مجموعه، در اهداف استراتژیک خود قرار داده است. مفهوم جدید رستوران و تجربه‌ای غنی در مورد خوردن و نوشیدن در اهداف توسعه بین‌المللی جمیرا نقش اساسی دارند.

طراحی فضاهای جمیرا به گونه‌ای است که هر اقامتی را به تجربه‌ای واقعا فراموش نشدنی تبدیل می‌کند. در رستوران‌ها، اسپاها، اتاق‌های مهمان و لابی‌های جمیرا، فضاهای هماهنگ، مناظر خاص و معماری نمادین الهام گرفته از برج العرب را خواهید دید. تجربه سفر برای مهمانان جمیرا، از طریق مهمان نوازی گرم، فضای مجلل و حس آرامشی که هر هتل جمیرا القا می کند، افزایش می‌یابد.

مانند هر برند دیگری بهترین نمونه‌های تفریحی اقامتی گروه جمیرا در شهر مبدأ آن یعنی دبی قرار دارند. هتل 7 ستاره‌ی برج‌العرب که معروف‌ترین آن‌هاست با ارتفاع 321 متر در 28 طبقه و 202 سوئیت که در طراحی تمامی سوئیت‌ها از طلا استفاده شده است. هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا قرار دارد و در بالای برج یک فرودگاه هلیکوپتر بی نظیر بر روی یک پایه نصب شده است. از نقاط قوت این هتل رستوران‌های متعدد در ارتفاع 200 متری از سطح دریا تا زیر آب هستند. سه هتل 5 ستاره‌ی قصر، دارالمسیاف و میناالسلام که بیشتر شبیه به کاخ‌های امیران عرب ساخته ‌شده‌اند و پس از برج العرب لوکس‌ترین نمونه‌های این گروه در دبی محسوب می‌شوند.

دیگر هتل مجلل این گروه در دبی هتل 5 ستاره‌ی زعبیل سرای با 38 سوئیت سلطنتی به سبک کاخ‌های عثمانی مجهز به لوکس‌ترین امکانات در میان باغی از گیاهان گرمسیری و در مقابل خلیج‌ زیبای فارس و ساحل اختصاصی زعبیل سرای قرار گرفته‌اند. این هتل مجهز به سالن سینما و تئاتر، 4 سوئیت با سونای اختصاصی، غواصی و ماهیگیری، اتاق برف، بیش از 10 رستوران،  2 استخر با آب شور که  جنبه درمانی دارد و 8 سالن اسپا برای کسانی که قصد دارند ماه عسلی به یادماندنی داشته باشند، مقصد مناسبی است.


ساختمان موج شکل هتل 5 ستاره‌ی جمیرابیچ یکی از بناهای شناخته‌شده‌ی دبی محسوب می‌شود. تمامی 617 اتاق، سوئیت و ویلای این هتل مجهز به لوکس‌ترین امکانات ممکن هستند و چشم‌انداز دل‌انگیزی از خلیج‌فارس در مقابلتان قرار می‌گیرد. تفریحات آبی مانند غواصی، 5 استخر کوچک و بزرگ، باشگاه ورزشی کودک سندباد، و دسترسی به پارک آبی وایلد وادی، این هتل را به یکی از بهترین هتل‌های خانوادگی دبی تبدیل کرده است.

هتل 5 ستاره‌ی جمیرا کریک ساید برای کار و خرید فوق‌العاده است. قرارگیری جمیرا کریک ساید در نزدیکی فرودگاه بین المللی شهر و فاصله کم آن از مرکز شهر دبی، این هتل را به مکانی محبوب برای مسافرینی تبدیل کرده است که به‌ قصد خرید، یا قرارهای تجاری به این شهر می‌آیند. در هر دور اقامت در این هتل، یک‌بار دسترسی به یکی از سواحل اختصاصی یکی از هتل‌های جمیرا فراهم می‌شود.

هتل 5 ستاره‌ی امارات تاور، اقامت در مکانی زیبا یکی از خیره‌کننده‌ترین سازه‌های آسمان دبی، که چشم‌انداز آن‌هم شمارا مجذوب خود خواهد کرد. 400 اتاق و سوئیتی که به‌ تازگی مبلمان شده، در کنار اتاق‌های کنفرانس و سالن اجتماعات، هتل امارات تاور را به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای برگزاری نشست‌ها و ملاقات کاری تبدیل کرده است.


خدماتی مانند بوفه صبحانه به تعداد شب‌های اقامت، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و تمامی نقاط هتل، و سرویس رفت ‌و برگشت به مراکز خرید اصلی شهر (دبی مال یا امارات مال و بازدید از مدینه الجمیرا) بصورت روزانه و هر 2 ساعت، به میهمانان این هتل‌ها ارائه می‌شود. تمامی خدمات به‌صورت بسیار مجلل صورت می‌پذیرد. همچنین دسترسی رایگان به پارک آبی وایلدوادی نیز برای میهمانان جمیرا فراهم‌ شده است (به ازای هر سه شب اقامت یک‌بار، و به ازای 4 تا 6 شب اقامت دو بار)

امکانات رویایی گروه جمیرا تنها به دبی محدود نمی‌شود و می‌توانید در بسیاری از شهرهای جهان تجربه‌ی دلپذیر اقامت در هتل‌های لوکس جمیرا را داشته باشید و یا از رستوران‌های خاص و متفاوت این گروه استفاده کنید. فهرست هتل‌های جمیرا در شهرهای مختلف که تا به امروز ساخته شده اند:
‌آ

هتل‌های جمیرا در آسیا

در شهر ابوظبی هتل جمیرا در برج اتحاد

در کشور کویت هتل ساحلی جمیرا

در کشور عمان شهر مسقط هتل جمیرا

در کشور چین و شهر شانگهای هتل هیمالیاز جمیرا

در کشور چین شهر گوان ژو هتل گوان ژو

در کشور چین شهر نانجینگ هتل نانجینگ

در کشور مالدیو در منطقه‌ی کاافو اتل ماله هتل جمیرا ویتاولی (روی آب)

در کشور ترکیه و شهر استانبول پائرا پلیس هتل

در کشور اندونزی شهر بالی هتل جمیرا

همچنین این گروه در حال افتتاح هتل در کشورهای عربستان سعودی و بحرین است.

هتل‌های جمیرا در اروپا

در کشور انگلستان و شهر لندن جمیرا کارلتون تاور

در کشور انگلستان و شهر لندن هتل جمیرا لوندس

در کشور آلمان و شهر فرانکفورت هتل جمیرا فرانکفورت

در کشور اسپانیا و شهر مایورکا هتل پورت سولر جمیرا

در کشور آذربایجان و شهر باکو هتل ساحلی بیلگاه جمیرا

در کشور ایتالیا شهر کاپری هتل کاخ کاپری

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm