معرفی هتل های ریکسوس در امارات

07 آبان ، 1401
کمال بیات
comments 0 کامنت

شرکت هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی ریکسوس در سال 2000 توسط ترکیه تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در آنتالیای ترکیه قرار دارد و در کشورهای ترکیه، امارات متحده‌ی عربی، روسیه، قزاقستان، مصر و کرواسی می‌توانید مهمان هتل‌های ریکسوس باشید.

در امارات متحده‌ی عربی شش شعبه از این شرکت به شکل سوئیت‌های لوکس با ساحل خصوصی، دهکده‌ی ساحلی، هتل ساحلی و هتل مرکز شهر وجود دارند که سه تای آن‌ها در شهر دبی قرار دارند. با وجود فراوانی و گوناگونی هتل‌های موجود در امارات متحده‌ی عربی و مخصوصا شهر دبی، هتل‌های ریکسوس موجود در این شهر از اقبال و توجه خوبی برخوردارند و به دلیل امکانات متنوع و کیفیت خدمات ارائه شده هر ساله مسافران بسیاری را به خود جلب می‌کنند. هتل‌های ریکسوس از آن دسته هتل‌هایی هستند که می‌توانند به تنهایی مقصد سفر شما باشند. برای یک سفر با هدف تفریح و استراحت گزینه‌ی مناسبی هستند که لازم نیست حتی برای سایر دیدنی‌های شهر از آن خارج شوید و می‌توانید تمام مدت اقامت را با امکانات خود هتل سرگرم شوید.

هتل ریکسوس د پالم، هتل ریکسوس پریمیوم و مجتمع سوئیت‌های لوکس پریمیوم ریکسوس در دبی می‌تواند سلائق و خواست‌های متفاوت مسافران را پوشش دهد.

ریکسوس

هتل ریکسوس د پالم Rixos The Palm Dubai Hotel & Suites

این هتل 5 ستاره یک مقصد ساحلی خانوادگی با امکانات فوق‌العاده است که در نخل معروف پالم جمیرای دبی واقع شده. تفرجگاه ساحلی منظره‌ای پانوراما از آب های نیلگون خلیج فارس، آسمان خراش های دبی، خط افق درخشان دبی مارینا و تالاب ها و معماری چشمگیر نخل جمیرا را ارائه می دهد. هتل در ضلع شرقی هلال نخل جمیرا قرار دارد و معماری منحصر به فرد استراحتگاه طوری طراحی شده که کل استراحتگاه دارای مناظر فوق العاده و بی نظیری است. هتل ریکسوس د پالم ۲۳۰ اتاق با دیوارهای ضد صدا دارد. تمام دکوراسیون داخلی هتل بسیار پر آب و تاب و به سبک مدرن تزئین شده و هر یک از سوئیت ها تمام امکانات اقامتی و خانوادگی را دارند.

مسافران در طول اقامت خود می‌توانند در تمام رستوران ها و بارهای هتل ریکسوس د پالم از انتخاب نامحدودی از غذاهای خوشمزه و بیش از 100 برند بین المللی نوشیدنی لذت ببرند.

هتل ریکسوس د پالم سه رستوران دارد:

رستوران ا لا تورکا A La Turca نمایی رو به اقیانوس و استخر دارد. در هر سه وعده‌ی روزانه قابل استفاده است و اگر هوا مساعت باشد می توان در هوای باز نیز غذا سرو می‌شود.

رستوران ال اولیو L Olivo Restaurant با غذاهایی ایتالیایی و نمایی رو به اقیانوس و استخر نه تنها منظره تماشایی دارد بلکه بهترین شام را سرو می کند. برای این رستوران باید میز رزرو کنید.

رستوران سالت Salt Restaurant متخصص در غذاهای دریایی است و تنها شام را در رستوران سرو می کند. این رستوران، نیاز به رزرو دارد.

خانواده‌هایی که با کودکان و نوجوانان خود سفر می‌کنند می‌توانند از باشگاه کودکان ریکسی با نظارت کامل بهره ببرند. این باشگاه انواع سرگرمی‌ها و فعالیت‌های اوقات فراغت را برای کوچک‌ترها و همچنین استخر مخصوص کودکان را ارائه می‌دهد. در اطراف هتل ریکسوس د پالم دبی می توانید فعالیت هایی مانند زمین گلف، بسکتبال، کلاس های یوگا، اسکی و کایاک سواری، ماهیگیری و بسیاری دیگر را انجام دهید. جدای از این، در خود هتل، استخر خصوصی، زمین تنیس، باشگاه سلامت، سونا و امکانات سلامتی در اسپای انجانا با الهام از حمام‌های معروف ترکیه و باشگاه تناسب اندام دارد.

هتل ریکسوس د پالم در فاصله کوتاهی از مقاصد محبوب توریستی و مناطق تفریحی دبی قرار دارد. این هتل در 17 کیلومتری بندر و مرکز خرید امارات، 30 کیلومتری دبی مال برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان و 47 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد.

 Rixos Premium Dubai

هتل ریکسوس پریمیوم Rixos Premium Dubai

یک هتل شهری لوکس که در قلب اقامتگاه ساحلی جمیرای دبی واقع شده است. در این هتل مسافران می‌توانند زندگی مدرن را که در آن طراحی نمادین با تجملات معاصر روبرو میشود و صحنه را برای تجربه های منحصر به فرد و پر زرق و برق سبک زندگی آماده می کند، تجربه کند. هتل پریمیوم  در 35 طبقه با 414 اتاق و سوئیت لوکس با دسترسی مستقیم به ساحل، به سبک زندگی شهری با چشم‌اندازی پانوراما مشرف به ساحل و بزرگ‌ترین چرخ و فلک جهان، عین دبی، جایی که نبض شهر را می‌توان به بهترین نحو احساس کرد، طراحی شده استباشگاه ورزشی هتل نمایی رو به دریا و استخر و باغ دارد. هتل ریکسوس پریمیوم دبی برای علاقه‌مندان به شنا، استخر کودکان، استخر روباز، کافه کنار استخر، و باغی به همراه چترهای آفتابگیر، جکوزی و سونا دارد.

هتل ریکسوس پریمیوم در مجموع 5 رستوران دارد که در زیر به بررسی آن‌ها می‌پردازیم

رستوران لویجیاLuigia Ristorante  با غذاهای ایتالیایی هر روزه باز بوده و ناهار و شام را سرو می‌کند.

رستوران اس تی کا STK متخصص در غذاهای آمریکایی بوده و فقط شام سرو می‌نماید.

کافه ساحلی آزور Azure Beach که دسرها و غذاهای سبک ارائه می‌دهد.

رستوران ریویرا  Riviera Seafood Grillمتخصص در غذاهای دریایی و گریل شده است. همچنین انواع غذاهای مدیترانه‌ای را برای ناهار و شام و برای هر روز می توانید در این رستوران سفارش دهید.

رستوران توکویسTurquoise Restaurant متخصص در غذاهای محلی و بین المللی است و صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند.

 The Rixos The Palm Luxury Suite Collection

مجتمع سوئیت‌های لوکس پریمیوم ریکسوس The Rixos The Palm Luxury Suite Collection

این مجتمع لوکس یک تجربه‌ی بی نظیر را ارائه می‌دهد. سوئیت‌ها در ساختمانی اختصاصی در مجاورت هتل ریکسوس د پالم واقع شده‌اند و برای مسافرین یک فضای خصوصی و انحصاری را ایجاد می‌کنند. این مجموعه برای مسافران تجربه‌ی سبک زندگی لوکس در بالاترین شکل خود را ممکن می‌سازد. یک اقامتگاه خصوصی با سوئیت های دو، سه، چهار و پنج خوابه، که ترکیبی از امکانات رفاهی لوکس در کنار راحتی خانه را داراست و برای گروه های بزرگ خانوادگی یا دوستانه ایده آل هستند. این مجموعه مزایای انحصاری از جمله چک-این خصوصی، درمان آبگرم منحصر به فرد، امکانات VIP هنگام ورود، صبحانه در سوئیت، تجربه شام خصوصی باربیکیو، تور محلی رایگان و ترانسفر فرودگاهی دو طرفه را به مهمانان خود ارائه می دهد. همچنین این سوئیت‌ها یک کیلومتر ساحل خصوصی با شن سپید دارند که مسافران را از شلوغی و اردحام دیگر ساحل‌ها دور نگاه می‌دارد.

فروشگاه‌های عالی غذا و نوشیدنی، یک فرودگاه خصوصی هلیکوپتر، برنامه جامع سلامتی و ورزشی در باشگاه ورزشی انحصاری، باشگاه پیشرفته ریکسی کیدز، و اسپای اختصاصی، همگی تضمین می‌کنند که مهمانان فرصت غوطه‌ور شدن در یک تجربه مهمان‌نوازی لوکس را دارند. . مهمانان سوئیت از امکانات اختصاصی مانند استخر خانوادگی و جکوزی روباز، یک رستوران افسانه‌ای و بار آرام لذت خواهند برد.

 


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای معرفی هتل های ریکسوس در امارات

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm