آشنایی هتل های ریکسوس آنتالیا

28 تیر ، 1401
فراهانی
comments 0 کامنت

مجموعه هتل‌های ریکسوس در آنتالیای ترکیه

هتل‌های زنجیره‌ای رکسیوس در حال حاضر یکی از شناخته شده‌ترین و معروف‌تریین هتل‌های زنجیره‌ای ترکیه‌اند که در داخل و خارج از ترکیه شعب متعددی دارند. البته که این هتل‌ها و مجموعه این برند عمر چندانی ندارد و قدیمی محسوب نمی‌شود، اما رکسیوس هتل توانست طی مدت زمانی کوتاهی به‌سرعت رشد کرده و به موفقیت و شهرت چشمگیری دست یابد. موفقیت و شهرتی که براساس شایستگی در کار بوده است. هتل‌های رکسیوس درحال حاضر تبدیل به برندی لوکس شده‌اند و دارای ۵ ستاره کیفیت صنعت هتلداری‌اند. اما جال ایتکه بسیاری از افرادی که اهل سفر به ترکیه‌اند و این کشور را به خوبی می‌شناسند، نام مجموعه رکسیوس را در کنار نام شهر توریستی و جذاب آنتالیا می‌شناسند. چرا که اولین شعب این مجموعه هتل در آنتالیا تاسیس و افتتاح گردید. مجموعه هتل‌های رکسیوس در سال ۲۰۰۰ در شهر آنتالیا شروع به کار کردند و اکنون ۱۰ شعبه در داخل ترکیه و ۱۴ شعبه خارج از ترکیه دارند. این مجموعه هتل با بیش از ۶۵۰۰ کارمند یک مجموعه بزرگ و جهانی محسوب می‌شود.

 

هتل ریکسوس پرمیوم بلک

پرمیوم بلک را باید یکی بزرگترین و شناخته شدن‌ترین هتل‌های مجموعه هتل‌های ریکسوس دانست. این هتل با مساحت ۴۰۵ هزار متر مربع در آنتالیا واقع شده است. پرمیوم بلک ۷۰۰ متر نیز ساحل شنی دارد که از دیگر مزایای آن محسوب می‌شود. این هتل جذاب و خاص ۵ ستاره، دارای ۷۰۰ اتاق استاندارد و ۶۰ ویلا با استخر اختصاصی ، ۷ رستوران و ۸ کافه تریا است. استخرها ، پارک آبی، زمین‌های بازی و کلوپ کودکان از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شوند. با خدمات اولترا آل اینکلوسیو هتل ریکسیوس پرمیوم بلک می‌توانید تمام وعده‌های غذایی، میان وعده‌ها و نوشیدنیها را درون هتل صرف کنید. این هتل در ۵۰ کیلومتری آنتالیا و ۴۰ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است. یعنی حدود ۳۰ دقیقه فاصله زمانی بین هتل و فرودگاه خواهد بود.

 

هتل ریکسوس سان گیت

هتل ریکسوس سان گیت یکی دیگر از مجموعه هتل‌های ریکسوس در آنتالیا است که از نظر تعداد اتاق بزرگترین هتل مجموعه ریکسوس محسوب می‌شود. هتل سان گیت با ۲۵۰ هزار متر مربع مساحت ۱۰۹۴ اتاق، ویلا و سوئیت دارد. ۳ رستوران اصلی، یک رستوران مخصوص کودکان، سه رستوران مخصوص اسنک، ۹ رستوران آلا کارت و ۲۰ ‏کافه بار از امکانات این هتل هستند. سونا، اسپا، زیپ‌لاین، زمین‌های بازی و انواع ورزش‌های آبی در کنار بولینگ و پارک آبی نیز تفریحاتی‌اند که در این هتل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. واحدهای استاندارد این هتل دارای تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار و تهویه مطبوع هستند. تراس و حمام آبگرم نیز از خدمات موجود در واحد‌های ویژه هستند. این هتل حدود ۵۰ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله  دارد.

 

هتل ریکسوس بلدبی

هتل ریکسوس بلدبی در محدوده شهر آنتالیا و در ساحل دریای مدیترانه واقع شده است. این هتل تا فرودگاه مرکزی آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا ۲۵ کیلومتر فاصله دارد. این هتل علاوه‌بر ساحل اختصاصی امکاناتی مانند استخر روباز، استخر سرپوشیده، ورزش‌های آبی، مرکز بدنسازی، سونا، حمام ترکی، ۲ زمین تنیس و زمین دارت را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین مسافران هتل ریکسوس بلدبی می‌توانند از خدمات اسپا و ماساژ نیز بهرمند شوند. این هتل ۱۸۴ اتاق دارد و دارای ۷ رستوران مختلف است.

 

هتل ریکسوس لند آف لجندز

هتل ریکسوس لند آف لجندز (Rixos the land of legends) در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل که از زیباترین و منحصر به‌فردترین مجموعه‌های تفریحی آنتالیا محسوب می‌شود تا فرودگاه این شهر ۲۵ کیلومتر فاصله دارد. سینمای ۵ بعدی، سرزمین افسانه‌ها با شخصیت‌های افسانه‌ای، رودخانه خروشان ، پارک آبی بزرگ ، استخر مواج ، پارک بازی، استخر المپیک، پارک دلفین‌ها و استخر کودکان از مجموعه امکانات تفریحی این هتل زیبا هستند. اتاق‌های این هتل دارای سیستم ‏تهویه هوا، عایق صوتی، تلویزیون ‏LED‏ با دو صفحه نمایش و ایکس باکسند. این اتاق‌ها با دکوری خاص و الهام گرفته از داستان‌های فانتزی طراحی شده‌اند.

 

هتل ریکسوس دان تاون

هتل ریکسوس داون ‌تاون از هتل‌های مجموعه ریکسوس در مرکز شهر آنتالیا است. به‌همین دلیل امکانات رفاهی آن محدودتر است. اما نباید فراموش کرد که دسترسی به شهر و امکانات درون شهر راحت‌تر است. سالن ماساژ ، سالن زیبایی ، استخر، سونا، جکوزی و اتاق بخار ، سالن بدنسازی و سونای فنلاندی از جمله امکانات این هتل محسوب می‌شوند. این هتل در مجموعه ۹ رستوران و کافه‌تریا دارد و دو زمین تنیس را نیز در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. ریکسوس دان تاون با چشم انداز دریا و کوههای تائوروس مناظر زیبایی را در اتاق‌های خود به مسافرانش تقدیم می‌کند. (۷۵ اتای ویوی کوه و طبیعیت و ۲۵۹ اتاق ویوی دریا دارند.) فاصله هتل تا ساحل تنها ۳۰۰ متر است. نزدیکی این هتل به مراکز خرید آنتالیا و فاصله ۵۰۰ متری آن تا پارک آتاتورک از مزایای آن محسوب می‌شود.

 

هتل ریکسوس پرمیوم تکیروا

ریکسوس پرمیوم تکیروا در منطقه کمر در آنتالیا واقع شده است. درنتیجه فاصله آن تا فرودگاه نسبتا زیاد است. مسیر ۷۵ کیلومتری فرودگاه آنتالیا تا این هتل، از میان جنگل عبور می‌کند که از زیبایی‌های خاصی بهره می‌برد. هتل پرمیوم تکیروا در میانه طبیعت  بکر کوهستان، جنگل و خلیج دریا واقع شده است. مساحت هتل نیز حدود ۱۸۳ هزار متر مربع بوده که ۶۰۰۰ متر مربع از این فضا به ریکسی کلاب (زمین بازی مخصوص کودکان) اختصاص پیدا کرده است. در این فضای بازی چند سینما و زمین بازی کامپیوتری مخصوص بچه‌ها قرار گرفته است. کودکان ۲ تا ۱۰ سال قادر به استفاده از این فضای جذاب هستند و والدین می‌توانند فرزندان خود را به مسئولین این فضای بازی مخصوص سپرده و به تفریحات شخصی بپردازند. این هتل دارای ویلاهای اختصاصی است که خدمات بسیار خوب و کاملی دارند.

سخن پایانی

درنهایت باید گفت، مجموعه هتل‌های ریکسوس، بهترین و کامل‌ترین خدمات را در هتل‌های پنج ستاره و لوکس خود به مسافران اهدا می‌کنند. این مجموعه هتل در کشورهای امارات (دبی)، سوئیس، آلماتی، کرواسی، مصر، گرجستان و قزاقستان شعبات متعددی دارد و تمامی این شعبات دربین هتل‌های لوکس و لاکچری این کشورهای قرار می‌گیرند. استانداردهای خدماتی و امکانت تفریحی در مجموعه هتل‌های ریکسوس بسیار بالا است و برای هر مسافری خاطراتی به‌یادماندنی و تکرار نشدنی خواهد ساخت. حتی کودکان و نوجوانان نیز از اقامت در این مجموعه هتل‌ها لذتی وصف ناشدنی را تجربه خواهند کرد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای آشنایی با هتل های ریکسوس آنتالیا

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm