جمعه کجا بریم

27 دی ، 1401
تایسیز
comments 0 کامنت

برنامه ریزی مناسب برای آخر هفته

تور این روزها که همه درگیریم و مشغله داریم برنامه ریزی برای آخرهفته ها خیلی مهمه ، جایی بریم که هم در آرامش باشیم ، هم اینکه کلی بهمون خوش بگذره و کلی دوست خوب پیدا کنیم .

تو فکر این موضوع بودم که یکی از دوستام از سفر یک روزه خودش به اطراف تهران برام خاطره تعریف کرد . یک تور یک روزه رفتن بوده سمت نوشهر یک جای باحال به اسم تنگه بهشت که بهشون کلی خوش گذشته بود و کلی ذوق و شوق هم داشت تعریف میکرد تازه به قول خودش کلی دوست و هم سفر باحال پیدا کرده بود برای جمعه ها و تعطیلی هاشون داشتن برنامه ریزی میکردن . بعد تعریف کردن از تور یکروزه ای که رفتن ازش پیگیر شدم چه جوری برنامه ریزی کردن؟ از کجا میشناختن ؟ کی براشون غذا تهیه کرد ؟ با چه ماشینی رفتن ؟ با کلی سوال های دیگه تو ذهنم بود . وقتی ازش پرسیدم خندید و گفت ما فقط تصمیم گرفتیم که برای جمعه یه سفر یک روزه بریم تا از مشغله های که ایام هفته باهاش درگیریم فاصله بگیریم ، وقتی که تو اینترنت تور یک روزه رو سرچ کردیم با آژانس تایسیز پرواز آشنا شدیم و تور یک روزه ثبت نام کردیم . در مورد آژانس تخقیقاتی انجام دادیم و متوجه شدیم که از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران مجوز داره و تورهاشون هم خیلی خوب بود . دل و به دریا زدیم و تور یک روزه رو برای روز جمعه ثبت نام کردیم . تو سفر بهمون خیلی خوش گذشت و یه برنامه ریزی مناسب برای آخر هفتمون شد و ما فقط تصمیم گرفته بودیم بقیه برنامه ریزیهاش با آژانس مسافرتی بود که تورمون رزرو کردیم .

منم تصمیم گرفتم برای جمعه برم سفر به پیشنهاد دوستم با آژانس تایسیز پرواز یه سفر یک و نیم روزه به سمت شمال برای جیپ سواری رفتم که کلی خوش گذشت با روزم نمی شد تو یک و نیم روزه فرق با تور یک روزه تو ساعت حرکت بود . شب حرکت کردیم که تو برنامه سفر بود کلی بهمون خوش گذشت .

بعد سفر به این نتیجه رسیدم اگه خودم میخواستم برم و خودم برنامه ریزی کنم هیچوت نمیتونستم به این نظم و ترتیب که آژانس تایسیز پرواز برای جمعه و برنامه ریزی کرده بود هماهنگ شیم ،  وسیله نقلیه مناسب ، صبحانه به موقعه ، ناهار عالی و با کیفیت ، عصرانه تازه تو طی مسیر هم لیدر تور هم توضیحات کافی داد و کلی بازی های جالب برامون گذاشت که کنار هم لذت بردیم .

سر همین موضوع که میگن کار و باید داد دست کاردان و برای یه اینکه یه آخر هفته روز جمعه رو کجا بریم با یک آژانس که میشناسیمش سفر بریم . آخه برای یک روز جمعه نه وقت این و داریم که برنامه ریزی سفر کنیم ، نه برای صبحانه و نهار و نه عصرانه تازه اگه بگیم این ها رو خودمون انجام میدیم لطف سفر رفتن به گروهی بودن و دسته جمعی سفر رفتنشه .

پس برای اینکه جمعه بخوایم بریم سفر به نظرم باید بدیم به یه آژانس هوایی بریم یک تور یک روزه یا یک تور یک و نیم روزه که بهمون کلی خوش بگذره . 

کلی تور یک روزه دیگه هم داشتن که قرار شده تو هفته های دیگه باهاشون بریم تورهای یک روزه ای مثل تور نمک آبرود، تور ماسوله، تور قلعه رودخان، تور رافتینگ، و کلی تور دیگه که به صورت چند روزه اجرا میشد مثل ماسال ، گلستان و کویر که اسامشون اونقدر هیجان انگیز دوست دارم همشون و برم

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای جمعه کجا بریم

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm