هتل های حبابی!!

03 اسفند ، 1397
محمدی
comments 0 کامنت

هتل های حبابی!!

شاید یکی از آرزوهایتان این است که شبی را زیر آسمان پر از ستاره و رویایی در دل طبیعت بخوابید... جالب است بدانید تعدادی از هتل های دنیا تدارکات این رویا را برای شما فراهم آورده اند بلکه تجربه ای بی نظیر را به تجربیات زندگی خود بیفزایید. پس شما را به آرامشی عمیق دعوت می کنم. تایسیز پرواز در مطلب به معرفی تعدادی از این هتلها می پردازد..

Bubble tent  در استرالیا

این بهترین جاذبه ی حبابی استرالیا و در واقع یک تجربه شگفت انگیز است، حس عجیبی را تجربه می کنید، حسی که به شما می گوید تمامی آن مکان و طبیعت زیبا مطعلق به خود شماست!

 

Bubble Lodge Ile aux Cerfs در جزیره موریس

اگر قصد دارید به مکانی سفر کنید واقع در یک جزیره رویایی که از شهر و انسان ها به دور باشد، هتل حبابی جزیره موریس را به شما توصیه می کنیم، برای دسترسی به این هتل باید کمی قایق سواری کنید و سفر شما را لذتبخش تر می کند.

 

Bubble hotel  در سواحل بالی

این بار تجربه آرامشی طولانی در جوار دریا! نرخ این هتل نسبت دیگر هتل های حبابی کمی پایین تر است، در عین حال برای تجربه خوابیدن در ساحل شما را راضی می کند.

 

Himmelbett

رزرو این هتل شفاف می تواند سورپرایز بی نظیری برای یک دوست باشد، در این حباب شفاف باغ ها، زیبایی ها و رنگ های متنوع طبیعت را نظاره کنید و از هستی لذت ببرید..

 


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای هتل های حبابی!!

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm