سرمایه گذاری در هتل لارن لاکچری

27 دی ، 1401
تایسیز
comments 0 کامنت

سرمایه گذاری در ساخت لارن لاکچری ریزورت

یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری در کشور ترکیه شرکت در ساخت پروژه های ساختمانی می باشد که ساخت هتل در قلب منطقه توریستی کشور ترکیه و شهر آنتالیا می تواند یکی از بهرتین فرصت های سرمایه گذاری برای آینده نگران باشد شما میتوانید با سرمایه گذاری ارزی در کشور ترکیه هم از بالا رفتن ارزش ارز در کشور استفاده نماید و هم از سودی که بریا سهام شما به وجود می آید .

مجموعه هتل های زنجیره ای لارن که توسط رن گروپ به بهره برداری رسیده قصد دارد یک هتل جدید در منطقه بلک به مجموعه خود اضافه کند . دز این پروژه عظیم شرکت رن گروپ قصد دارد سهام خود را به صورت پیش فروش در اختیار مردم قرار دهد و بعد از 2 سال که کار ساخت این هتل به اتمام می رسد ، سهام داران میتوانند ارزش سهام خود که به صورت تضمینی دو برابر شده را به هیئت مدیره رن گروپ بفروشند و یا به هر کسی دیگری که خواستند و یا اینکه سهام خود را نگه داشته و از سود سالیانه هتل به اندازه سهام خود برداشت کنند .

شرکت رن گروپ پروژه هتل لارن لاکچری ریزورت را به 7000 سهم تبدیل کرده که طبق توافقات هیئت مدیره فقط 49% سهام هتل را به فروش خواهد راسنید  که فروش این سهام در پنج مرحله انجام خواهد شد .

پروژه ساخت هتل لارن لاکچری ریزورت باتوجه به موقعیت مکانی در نظر گرفته و طراحی سه بعدی که توسط طراحان حرفه ای و بنام طراحی شده میتواند یکی از هتل های موفق در صنعت توریسم ترکیه و مرکز توریسم این کشور یعنی کشور ترکیه باشد که پس از به اتمام رسیدن این مجموعه سهام داران در صورت نگه داشتن سهام خود می توانند مادم العمر از سودآوری ارزی این مجموعه استفاده نمایند .

خیلی از اقتصاد دان های بر این باور هستند که با سرمایه گزاری در این مجموعه میتوانید آینده خور را بسازید و شرکت رن گروپ بریا اینکه بتواند نظر سهام دارن را به خود جلب به نماید اقدام به دریافت گواهی از اتاق بازرگانی ، گواهینامه تجارت و گواهی فعالیت نموده است و سهام دارن این شرکت از افراد بنام و سرمایه دار می باشند که بعد از راه اندازی هتل های لارن سی ساید و لارن فامیلی میخواهند یک هتل 5 ستاره در قلب منطقه بلک بسازند . از آنجایی که این هتل به صورت سهامی خاص ثبت گردیده است ، هر یک از خریداران سهام پروژه سرمایه گذاری رن گروپ برگه رسمی خرید از سهام شرکت را دریافت میکنن که  صاحب زمین و م مشاعات هتل می باشد که این اسناد با تاییده اتاق تجارت آنتالیا و دولت ترکیه می باشد

فروش سهام این مجموعه در پنج مرحله می باشد که مرحله اول از 1 ژوئن 2020 آغاز شده و در آخر ماه نوامبر به پایان خواهد رسید و در این مدت زمان نرخ هر سهام برابر با  پنج هزار یورو می باشد .

مرحله دوم سرمایه گذاری در پروژه لارن لاکچری ریزورت از اول دسامبر 2020 خواهد بود تا آخر ژوئن 2021 خواهد بود که در این مرحله سرمایه گذاران میتوانند هر سهم خود را به قیمت 6،250 یورو خریدار نمیاند و سهام داران که در مرحله قبل نسبت به سرمایه گذاری اقدام نموده اند 25% رشد سهام خواهند داشت  .

مرحله سوم سرمایه گذاراری پروژه لارن لاکچری ریزورت از 1 ژوئن 2021 آغاز می شود و در آخر ماه نوامبر 2021 به پایان میرسد که سرمایه گذارن این پروژه در این مرحله میتوانند هر سهم را به قیمت 7،500 یورو خریداری نمایند .

مرحله چهارم سرمایه گذاری در این پروژه از اول ماه دسامبر 2021 الی آخر ژوئن 2022 خواهد بود که در این مرحله قیمت هر سهم هتل لارن لاکچری ریزوت به 8،750 یورو خواهد رسید و شهاد رشد چشم گیر مبلغ سهم خواهیم بود .

مرحله پنجم که از ابتدای اول ژوئن 2022 خواخد بود قیمت هر سهام به مبلغ 10،000 یورو خواهد بود و از این مرحله به بعد سهام دارن میتوانند سهام خود را بفروشند و یا با نگه داشتن سهام خود در سود هتل به اندازه درصد سهام خود از کل از سود برداشت نمایند .

با توجه به افزایش نرخ ارز در کشور ما و اعتبار شرکت رن گروپ این پروژه یک فرصت علی برای سرمایه گذاری در خارج کشور می باشد که با توجه به قراردادها و ثبت گواهی ها از اتاق بازرگانی و گواهینامه ثبت تجارت و مجوز های اخذ شده و ثبت سند ملکی به ازاری خرید هر سهم این اطمینان را به شما میدهد که این پروژه عظیم برای شما سود دهی خواهد داشت .

سرمایه گزاران پس از عقد قرارداد میتوانند از طریق دوربین های مدار بسته در محل پروژه به صورت آنلاین از پیشرفت و کار کردن کارکنان ساخت هتل دیدن نمایند و از روند پروژه به صورت زنده با خبر باشند و این موضوع نشان از صداقت و اجرای هر چه صحیح تر و بهتر پروژه را دارد .

شرکتLaren Resort Otelcilik Anonim Şirketi  به شماره مالیاتی 6081231934 در اتاق تجارت آنتالیا (ATSO) ثبت شده و اجازه فروش 49% سهام خود را از اتاق تجارت آنتالیا دریافت نموده است .

اطلاعات کلی راجب هتل Laren Luxury Resort

هتل لارن لاکچری ریزوت که یک پروژه مناسب برای سرمایه گذاری می باشد در زمینی به مساحت 20،000متر مربع در منطقه بلک شهر آنتالیا می باشد . افرادی که نسبت به خرید سهام در این پروژه اقدام مینمایند از زمین این پروژه سهام خواهند داشت و این موضوع یکی از نقاط قوت این پروژه می باشد که سهامداران ازاولین اقدام و از کل پروژه سهام خواهند داشت نه تنها از بنا هتل .

قرار است این هتل در 9 طبقه که 6 طبقه بر رو زیمن و 2 طبقه در زیر زمین می باشد و 401 اتاق خواب و 5 ویلا لوکس و فوق العاده ساخته شود که این اتاق ها قابلیت ظرفیت 1200 مسافر به صورت همزمان را ایجاد خواهد کرد و به یکی ازبروز ترین و مجهز ترین هتل های آنتالیا تبدیل شود . یکی دیگر از نکات قابل تامل این هتل استفاده از پنل خورشیدی برای تولید انرژی می باشد که باعث کاهش هزینه برق در اداره هتل می باشد که در آینده برای صرفه جویی هزینه برای سهام داران خیلی مفید خواهد بود .

در پشت بام این هتل یک استخر در نظر گرفته شده است که می تواند یکی از جذابیت های این هتل باشد و باید منتظر ماند تا از این استخر چه منظره قابل رویت خواهد بود تا در ذهن همهگان ایفای نقش بنماید .

از سایر امکانات در نظر گرفته شده در این هتل می توان به رستوران اصلی هتل ، سه رستوران آلاکارد ، یک رستوران کودکان ، پنج بار نوشیدنی در محل های مختلف هتل ، اسنک بار ، سالن آمفی تاتر ، سالن های ورزشی از جمله استر سر پوشیده ، زمین تنیس ، زمین فوتبال ، بستکبال ، سالن بدن سازی اشاره کرد .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای سرمایه گذاری در هتل لارن لاکچری

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm