کارگزار اوکراین

27 دی ، 1401
تایسیز
comments 0 کامنت

کارگزار اوکراین

شرکت تایسیز پرواز برای کیفیت هرچه بهتر ارائه خدمات توریستی با عقد قرارداد در شهر کیف به یکی از کارگزاران تور اوکراین شناخته می شود . تایسیز پرواز با داشتن کادر مجرب در کشور اوکراین و ایران آماده ارائه خدمات توریستی از جمله اخذ ویزا، رزرو هتل ، ارائه گشت و هر نوع خدمات دیگری که برای رفتن به کشور اوکراین لازم باشد را ارائه می نماید . کشور اکراین که یکی از کشور های اروپایی می باشد یکی از مقصد های توریستی و قابل توجه ایرانیان می باشد که داشتن یک کارگزار مناسب و با کیفیت یکی از عوامل مهم در اجرای تور می باشد .

منظور از کارگزار اوکراین این می باشد که شرکتی در کشور اوکراین تمام کارهای مسافرتی شما از جمله ، اخذ ویزا ، رزرو پرواز و هتل ، ارائه خدمات گردشگری را برای مسافران و شرکت های خدمات مسافرتی انجام دهد . کارگزار اوکراین خوب می باشد که در تهران هم دفتر داشته باشد تا شما با خیال راحت بتوانید نسبت به عقد قرار داد و انجام امور اداری بپردازدکه تایسیز پرواز پارسیان با داشتن دفتر در ایران و شهر تهران و در کشور اوکراین و شهر کی یف می تواند خیال مسافران و شرکت های گردشگری را از این بابت آسوده نماید .

*** جهت کسب اطلاعات بیشتر راجب ویزا ، هتل و سایر خدمات کارگزاری اوکراین و قیمت ها با ما تماس بگیرید. ***

خدمات قابل ارائه کارگزار اوکراین

خدمات کارگزار اوکراین نسبت به سایر کارگزارهای کشور ها متمایز می باشد زیرا که برای ورود به کشور اوکراین شرایط خاصی وجود دارد به عنوان مثال افرادی که ویزا توریستی از کشور اوکراین را دارند می بایست از فرودگاه به همراه راهنمای گردشگری معتبر کشور اوکراین خارج شوند .

اخذ ویزا اوکراین

برای ورود به کشور اوکراین مانند سایر کشورهای اروپایی احتیاج به اخذ ویزا و روادید دارد ، جهت اخذ ویزا اوکراین می بایست با نماینده سفارت مصاحبه و مدارک مورد نیاز را به سفارت ارائه داد برای کسب اطلاعات بیشتر راجب اخذ ویزا اوکراین و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

شهرهای توریستی 

کارگزاری تایسیز پرواز در کشور اوکراین آماده ارائه خدمات در شهر های کی یف و اودسا می باشد . این دو شهر به عنوان مهمترین شهر توریستی کشور اوکراین می باشند که مقصد اصلی گردشگران می باشد . تایسیز پرواز با ارائه خدمات گشت شهری ، گشت خرید ، رزرو هتل و ارائه کلیه خدمات توریستی در این شهرهای کشور اوکراین دفتر کارگزاری دارد.

خدمات ویزا دانشجویی

شرکت کارگزاری تایسیز در کشور اوکراین آماده ارائه خدمات به دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در کشوری به غیر از ایران را دارند می باشد . دانشجویان میتوانند با گذرندن دوره تحصیلی خود مدرک تحصیلی مورد نظر خود را دریافت نمایند .

چرا تایسیز پرواز

تایسیز پرواز با توجه به داشتن مجوز از سازمان میراث فرهنگی استان تهران و داشتن شرکت توریستی در شهر کی یف میتواند به شما خدمات توریستی از جمله اخذ ویزا ، رزرو هتل در شهر های کشور اوکراین ، ارائه خدمات گردشگری در شهر های کی یف و اودسا میتواند انتخاب مناسبی برای کسانی که قصد سفر به اوکراین دارند باشد .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای کارگزار اوکراین

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm