بازی یک چهارم نهایی یورو 2020 در باکو

25 دی ، 1401
تایسیز
comments 0 کامنت

 بازی یک چهارم نهایی یورو 2020 در باکو

شهر باکو میزبان یکی از بازی های یک چهارم نهایی یورو 2020 می باشد . طبق برنامه ریزی یوفا در روز شنبه به تاریخ 4 جولایی سال 2020 برابر با 14 تیر ماه سال 1399 در ساعت 18:00 میزبان یکی از بازی های  یک چهارم نهایی یورو 2020 خواهد بود تا در این دیدار یکی از تیم های حاضر در نیمه نهایی یورو 2020 مشخص شود . این بازی در استادیوم المپیک شهر باکو برگزار خواهد شد.

مسافران برای سفر به باکو جهت مشاهده این بازی میتوانند با کارشناسان تایسیز پرواز تماس حاصل نماییند . لازم به ذکر است تایسیز پرواز برای بازی فینال لیگ اروپا بین دو تیم آرسنال چلسی که در شهر باکو برگزار شد توانست به عنوان کارگزار برتر و مجری تور باکو مجری این تور تفریحی ورزشی باشد.

بازی دیگر یک چهار نهایی در شهر های رم ، مونیخ و سنت پترزبورگ برگزار خواهد شد.

بازی هایی که در شهر باکو و سن پترزبورگ برگزار میشودیکی از بهترین فرصت ها برایحضور طرفدارن فوتبال در ورزشگاه و دیدن این بازی ها از نزدیک می باشد . باید منتظر بود و دید کدام یک از دو تیم به این مرحله خواهند رسید تا طرفدارن تیم ها بتوانند برای مشاهد این بازی ها اقدام نمایند.

طرفدران فوتبالی که می خواهند برای دیدن این بازی ها به با کو یا سنت پترزبورگ سفر کنند میتوانند از طریق پیش ثبت نام با شرکت تایسیز پرواز تماس حاصل نمایند .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای بازی یک چهارم نهایی یورو 2020 در باکو

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm