در نوروز چه گونه ارزان به آنتالیا سفر کنیم

04 دی ، 1401
تایسیز
comments 0 کامنت

راهنمای سفر زمینی به آنتالیا در نوروز

سفر زمینی آنتالیا در نوروز یکی از بهترین و پر طرفدارترین تورهای ایرانیان می باشد که تایسیز پرواز به عنوان مجری تور آنتالیا زمینی در نوروز می باشد و با توجه به اجرای تور زمینی آنتالیا در ادوار گذشته با سرمایه گذاری و انتخاب تیم مجرب در اجرای تور میتواند برای مسافران تور زمینی آنتالیا لحظات خوشی را فراهم آورد . تور های زمینی آنتالیا به صورت گروهی و اتوبوس دربستی 25 نفر برگزار میشود .

تایسیز پرواز برای اجرای تور زمینی آنتالیا با اتوبوس های وی ای پی مدل بالا ازجمله اتوبوس های مارال و درسا اسکانیا ، مان وی ای پی که مدل تمامی اتوبوس ها از سال 95 به بالا می باشند . 

تایسیز پرواز با تیمی مجرب آماده برگزاری تور آنتالیا زمینی نوروز می باشد و آرزوی سالی خوش را برای تمامی مردم دارد .

تیم اجرای با پتانسیل بالا ، انتخاب هتل مناسب با بهترین موقعیت و ارائه گشت شهری و گشت کشتی رایگان در تور ها ، قرار داد بستن با اتوبوس های مدل بالا تمامی نکاتی می باشد که میتواند رضایت مسافران را در این تور تفرحی جذب نماید .

تایسیز پرواز که به عنوان مجری مستقیم تور زمینی آنتالیا شناخته می شود آماده عقد قرار داد با تمامی آژانس های ایران می باشد و این تعهد را میدهد که بهترین قیمت و بهترین کمیسیون و بهترین خدمات را ارائه دهد .

تور آنتالیا زمینی با اتوبوس های 32 نفر و 44 نفره هم برگزار می گردد که نرخ اتوبوس ها ارزانتر می باشند و در نتیجه نرخ تورها هم ارزانتر می باشد و برای مسافران که دنبال نرخ اقتصادی و اکونومی تور آنتالیا می باشد مناسب می باشد .

در تور زمینی آنتالیا از شروع حرکت راهنمای گردشگری یا همان لیدر همراه مسافران می باشد و توضیحات لازم را راجب مسیر حرکت و مقصد به مسافران اعلام مینماید .

محبوبیت تور زمینی آنتالیا

تور زمینی آنتالیا به خاطر قیمت مناسب در ایام نوروز که تورهای هوایی به شدت گران می باشد یکی از مهم ترین محبوبیت های آن می باشد .  یکی دیگر از محبوبیت های تور زمینی آنتالیا در نورزو شاد بود تورها می باشد و که با برگزاری مراسم سال تحویل و جشن و پایکوبی ایرانی همراه است مسافران از سفر خود لذت دو چندانی میبرند .

با توجه به اینکه این تورها در فصل بهار برگزار می شود مسافران میتوانند از مناظر و طبیعت خاص لذت ببرند که طولانی بودن مسیر را فراموش سازند .

برای رزرو تور زمینی آنتالیا می توانید با کارشناسان تایسیز پرواز تماس حاصل فرمایید 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای در نوروز چه گونه ارزان به آنتالیا سفر کنیم

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm