بهترین زمان سفر به گوا

06 آبان ، 1398
تایسیز
comments 0 کامنت

بهترین زمان سفر به گوا

بهترین زمان سفر به گوا ماه های دسامبر و ژانویه است که دقیقاً مصادف با تعطیلات کریسمس نیز می باشد. در این زمان نه بارانی می بارد نه برفی بلکه نسیم خنک و دل چسبی موقع صبح و غروب روح آدمی را تسکین می دهد. هوای ساحل در روز گرم بوده و به همین علت عاشقان ساحل از جانب بی کرانه های جهان به عشق این سواحل به گوا می آیند. اگر خواهان سفر در آب و هوای خشک در شهر گوا می باشید بهتر است در ماه های دسامبر، فوریه، ژانویه که احتمال بارندگی کم است بروید. تغییرات دمای میانگین آب و هوا در شهر گوا در فصل های گوناگون سال خیلی کم است.

بهترین زمان سفر به گوا

اگر می خواهید در گرم‌ترین زمان ممکن سفر به گوا را تجربه کنید می توانید در ماه می یا آوریل به آنجا بروید. بهترین زمان سفر به گوا از فوریه تا مارس می باشد. چون زمان تعطیلی گردشگران اروپایی نیست و سواحل نیز خلوت می باشند. یکی دیگر از ویژگی های این فصل این است که قیمت هتل ها به دلیل خلوت بودن بسیار مناسب می باشد؛ و ماه اکتبر هم می تواند زمان خوبی برای سفر به گوا باشد چون با بارش باران های موسمی طبیعتی سرسبز را به ارمغان می آورند.

سفر به گوا یکی از زیباترین اهداف گردشگری در هند است.‌ گوا متشکل از ساختار دو فرهنگ هند و پرتغال است. شهر گوا دارای سواحلی متنوعی است و هر کدام از این سواحل آب و هوای مختص به خودشان را دارند. جاذبه های دیدنی این شهر با مناظری بکر، تپه های سرسبز و همچنین رود های خروشان آن باعث شده است که گردشگران زیادی را متوجه خود سازد. گوا از نظر آب و هوا در جهان میان اهداف گردشگری رتبه ۲۱ تا ۱۰۰ را به خود اختصاص داده است. اگر می خواهید مسافرت به گوا برای شما لذت بخش باشد ما تور گوا را به شما پیشنهاد می کنیم.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای بهترین زمان سفر به گوا

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm