کارگزار بالی

09 مهر ، 1400
تایسیز
comments 0 کامنت

کارگزار بالی

تایسیز پرواز به عنوان یک کارگزار تور بالی شناخته می شود . کارگزار بالی مانند پلی بین شرکت های خدماتی و مسافرتی در ایران با هتل های جزیره بالی می باشد و تایسیز پرواز با توجه به دانش و تجربه توانسه به خوبی در این امر انجام فعالیت نماید . کارگزار بالی تایسیز پرواز با عقد قرارداد بین خود و هتل های بالی با توجه به نیاز مسافران و شرکت های خدمات مسافرتی اعلام نرخ می نماید . یکی از مهترین بخش های انجام فعالیت کارگزار بالی ارائه خدمات در مناطق مختلف بالی چه مناطق ساحلی مثل کوتا و لجیان و چه مناطق جنگلی باشد .

وظایف کارگزار بالی

کارگزار بالی باید برای مسافران خود با توجه به در خواست مسافران هتل پیشنهاد بدهد و برای اخذ ویزا کشور اندونزی اقدامات لازم را انجام دهد . واچر صادر شده از طرف کارگزاری بالی باید مورد تایید سفارت اندونزی باشد .کارگزار بالی باید بتواند گشت های منظم جهت رفاه حال هرچه بیشتر مسافران تور بالی برگزار نماید و با راهنمای هرچه بهتر بتوانند مسافران از سفر خود بیشترین لذت را ببرند .

ویزا توریستی اندونزی

برای سفر به جزیره بالی باید از سفارت آن کشور ، اندونزی ویزا گرفت . برای اخذ ویزا توریستی اندونزی باید مدارکی زیر را همراه داشته باشد .

گذرنامه با 6 ماه اعتبار ، 2 قطعه عکس 6*4 ، برگه رزرو بلیت و هتل ، شناسنامه و کارت ملی ، تمکن مالی با پرینت گردش حساب (3 ماه ) ، پر کردن فرم سفارت 

پس از صدور ویزا شما 1 ماه فرصت دارید وارد کشور اندونزی و جزیره بالی شوید و 14 روز میتوانید بدون هیچ مشکلی اقامت داشته باشید .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای کارگزار بالی

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm