بهترین مراکز خرید استانبول را بشناسید

13 اردیبهشت ، 1402
مائده سادات تمدنی
comments 0 کامنت

بهترین مراکز خرید استانبول را بشناسید

هر زمان که سخن از یک سفر خارجی ارزان قیمت به میان می‌آید، سفر به ترکیه حرف اول را می‌زند. این کشور اوراسیایی در همسایگی ایران با داشتن چندین و چند شهر توریستی همه ساله عده زیادی از گردشگران را به سمت خود می‌کشاند. فرقی نمی‌کند از آنتالیا دیدن کنید و یا قونیه و مقبره مولانا را برای بازدید برگزینید؛ هر یک از شهرهای ترکیه پر از جاذبه‌های دیدنی گوناگونی هستند که لحظاتی خوش را برایتان به ارمغان می‌آورند. یکی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه برای مسافرت در میان گردشگران، شهر استانبول است. این شهر با داشتن جاذبه‌های تاریخی، مراکز تجاری رفاهی و تفریحات مختلف به یکی از قطب‌های گردشگری ترکیه تبدیل شده و علاوه بر آن، تعداد زیادی از ساکنین آن را ایرانیان تشکیل می‌دهند. یا توجه به اهمیت شهر استانبول به عنوان یک شهر توریستی و همچنین علاقمندی گردشگران به خرید کردن از مراکز خرید این شهر، تصمیم گرفتیم تا این مقاله را به معرفی چند مورد از بهترین مراکز خرید استانبول اختصاص دهیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید . اگر علاقه مند هستید به کشور ترکیه سفر کنسد می توانید به لینک تور ترکیه در سایت ما مراجعه نمائید



معرفی بهترین مراکز خرید استانبول

در سفر به استانبول از کجا خرید کنیم؟

در سرتاسر شهر استانبول مراکز خرید متعددی وجود دارند که اگر بخواهید به همه آن‌ها سر بزنید، احتمالاً به چند هفته زمان نیاز خواهید داشت. هر یک از این مراکز خرید ویژگی منحصر به فردی دارند که آن‌ها را از سایرین متمایز می‌کنند. برای مثال برخی از آن‌ها به خاطر لوکس و مجلل بودنشان پرطرفدارند و برخی دیگر به دلیل ارزان قیمت بودن، توسط بسیاری از گردشگران انتخاب می‌شوند.  در ادامه این مقاله چند مورد از  بهترین‌های هریک را به اختصار برایتان شرح داده‌ایم.


معرفی مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول

اگر می‌خواهید در طول اقامت خود در استانبول از یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید این شهر دیدن کنید، به هیچ عنوان مرکز خرید مال آف را از دست ندهید. این مجتمع تجاری که از سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرده، امروزه مکانی برای خرید از بهترین برندهای دنیا به حساب می‌آید و می‌توانید تجربه خرید محصولات اصل را در مجموعه مال آف داشته باشید. طبقه اول این مجموعه بهشتی برای بانوان است و انواع پوشاک زنانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مرتبط با بانوان به فروش می‌رسند و برندهای مطرحی همچون ویکتوریا سکرت در مرکز خرید مال آف شعبه دارند. طبقه دوم این مجموعه نیز بیشتر برای آقایان طراحی شده و پوشاک و وسایل مربوط به آقایان در آن به فروش می‌رسد. در طبقه سوم از مجموعه مال آف استانبول می‌توانید از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد آن بهره ببرید. لازم به ذکر است که بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده ترکیه نیز در این مجموعه قرار گرفته و چندین سینما و اسکی روی یخ از جمله امکانات مجموعه مال آف هستند. بازدید از این مجموعه رفاهی مدرن یکی از تفریحاتی است که در بازدید از استانبول به شما پیشنهاد می‌شود.

معرفی مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک

یکی دیگر از لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول که هر ساله بسیاری از افراد سرشناس و معروف را از نقاط مختلف به سمت خود می‌کشاند، مرکز خرید ایستینیه پارک است. این مرکز خرید لوکس در چهار طبقه و با 300 مغاره به گونه‌ای طراحی شده که می‌توانید لحظات شاد و مفرحی را در نقطه به نقطه آن بگذرانید. بسیاری از برندهای مطرح همچون زارا و شنل در ایستینیه پارک شعبه دارند و اگر قصد خرید از این برندها را دارید، می‌توانید به این مجموعه سری بزنید. جالب است بدانید که این مجتمع که در فهرست لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول قرار دارد، در روزهای پایانی هر فصل محصولات خود را با بیشترین تخفیف به خریداران ارائه می‌کند. در بازدید از ایستینیه پارک می‌توانید از آکواریوم بزرگ آن با هزاران نوع آبزی و همچنین رستوران‌های سرباز و سرپوشیده لذت ببرید.

مرکز خرید زورلو سنتر


زورلو سنتر

علاقمندان به پاساژهای مدرن و گران قیمت در سفر به استانبول، به هیچ  عنوان نباید زورلو سنتر را از دست بدهند. این مجموعه مدرن و لوکس با داشتن 180 واحد تجاری یکی از نوسازترین مراکز تجاری شهر استانبول است. جالب است بدانید که یک هتل پنج ستاره در این مجموعه تجاری وجود دارد و رستوران‌ها و کافه‌های زورلو سنتر طرفداران زیادی دارند. دسترسی آسان با انواع وسایل نقلیه عمومی، زورلو سنتر را به یکی از مراکز تجاری محبوب در میان مسافران تبدیل کرده است.


معرفی مرکز خرید اوت لت آسیا پارک


مرکز خرید اوت لت آسیا پارک

اگر به دنبال یک مرکز خرید باکیفیت که از قضا بازه قیمت مناسبی را نیز پشتیبانی کند هستید، نرکز خرید اوت لت آسیا پارک مناسب شماست. این مرکز خرید در نزدیکی فرودگاه صبیحا گوکچن واقع شده و بسیاری از مسافران در فاصله رسیدن به پرواز خود از فروشگاه‌های این مجموعه خرید می‌کنند. تقریباً هر چیزی که بخواهید در سفر بخرید، در هفت طبقه این مرکز خرید یافت می‌شوند. سینما و پارک کودک از جمله امکاناتی که هستند که می‌توانید برای فرزندان خود از آن‌ها استفاده کنید.


معرفی اوت لت استارسیتی


اوت لت استارسیتی

آخرین مورد از فهرست بهترین مراکز خرید استانبول که در این مقاله به آن می‌پردازیم، لوت لت استارسیتی است. این مجموعه را می‌توان نزدیک‌ترین مرکز خرید استانبول به فرودگاه آتاتورک دانست و به همین دلیل استقبال زیادی از استارسیتی به عمل می‌آید. در طبقات مختلف این مجموعه برندهای مختلف اروپایی و ترک مانند پوما، زارا، نایکی، هامل، تامی و ... شعبه داشته و به فروش محصولات خود مشغول‌اند. از سوی دیگر، داشتن سالن مخصوص به کودکان در هر طبقه، استارسیتی را به انتخابی مطلوب برای خانواده‌هایی با فرزندان کوچک تبدیل کرده است. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعددی نیز در مجموعه استارسیتی قرار دارند که خستگی گشتن در طبقات مختلف این پاساژ را از تنتان خارج می‌کنند. برای لذت بردن از خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی از استارسیتی انتخابی مناسب است.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی بهترین مراکز خرید استانبول که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید، پرداختیم. هر یک از این مراکز خرید با توجه به نیازها و شرایط شما می‌توانند برایتان مناسب باشند. امیدواریم با خرید از این مراکز تجاری از مدت زمان اقامت خود در استانبول، بیشترین لذت را ببرید. برای دیدن مکان های تفریحی این شهر جذاب به لینک تفریحات هیجان انگیز استانبول مراجعه نمائید. اگر علاقه دارید تورهای استانبول را با ارزان ترین قیمت ها خریداری کنید به سایت تایسیز پرواز مراجعه کنید

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm