هتل های ساحلی شهر وان

03 تیر ، 1403
فراهانی
comments 0 کامنت

شهر وان ترکیه، به عنوان شرقی‌ترین شهر این کشور در نزدیکی مرز ایران واقع شده و طی سال‌های گذشته به یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان تبدیل گشته است. برای ایرانیان امکان مسافرت به وان از طریق زمینی با قطار، خودروی شخصی و ترنسفرهای مرزی فراهم است. همین موارد باعث شده است که این سال‌ها ایرانیان زیادی به این شهر سفر کنند تا هم گشت و گذاری در کنار ساحل دریاچه وان داشته باشند و هم از امکان خرید از مراکز خرید وان شوند. همین استقبال باعث شده است که درحال حاضر هتل‌های باکیفیت و استانداردی در این شهر خدمات ارائه کنند. البته دربین هتل‌های این شهر، هتل‌های ساحلی شهر وان محبوبیت بیشتری دارند. اکنون به معرفی چند هتل ساحلی خوب و مناسب وان خواهیم پرداخت. 

هتل ساحلی مریت شاه ماران وان

هتل مریت شاه ماران شهر وان، یکی از هتل‌های ساحلی لوکس و چهار ستاره این شهر است که در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد. این هتل دنج و زیبا در سال ۲۰۱۰ به‌طور کامل بازسازی شد. طوری که دکوراسیون داخلی، نمای بیرونی و حتی سطح خدمات رسانی آن پس از این بازسازی کامل به‌روز شده و ارتقاء یافت. بعد از کرونا طبقه اول این هتل بازسازی شد . هتل شاه ماران دارای یک ساختمان اصلی و دو ساختمان کمکی است که ساختمان اصلی آن سه طبقه بوده و ۹۰ اتاق دارد. نحوه طراحی ساختمان اصلی به شکلی است که تقریبا تمامی اتاق‌های آن نمایی به سمت دریاچه دارند. این هتل در فاصله ۱۰ کیلومتری شهر وان واقع شده است، اما هتل تورهای گردشگری به میهمانان خود ارائه می‌کند که می‌توان از این تورها برای بازدید از اماکن دیدنی وان و مراکز خرید این شهر استفاده کرد. ضمن اینکه تعدادی فروشگاه برای خرید پوشاک و خوراک مهمانان در یک مرکز تجاری اختصاصی هتل برای استفاده مسافران و مهمانان در دسترس است. این هتل دارای یک زمین بازی بزرگ، سه رستوران مجهز،  استخر رو باز برای بزرگسالان و آبشار تفریحی برای کودکان، سالن آفتاب، یک باغ سرسبز، زمین بازی گلف، تنیس روی میز، سالن بدنسازی، باشگاه رقص، کازینو، سونا، سولاریوم و سالن ماساژ امکانتی هستند که در این هتل می‌توان از آن‌ها بهره‌مند شد.

 

هتل ساحلی رامادا بای ویندهام وان

هتل رامادا بای ویندهام وان، یکی دیگر از هتل‌های ساحلی شهر وان است. این هتل ۳ ستاره، اقامتگاهی دنج و آرام است که البته از نظر هزینه و قیمت خدمات نیز بسیار مناسب ارزیابی می‌شود. تاجایی که هتل رامادا را از هتل‌های اقتصادی وان می‌دانند. اتاق‌های این هتل از دکوراسیون و طراحی جذابی بهره می‌برند و اغلب آن‌ها به دریاچه دید خوبی دارند. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، سالن ورزش، باغ اختصاصی، وجود وسایل پخت کباب در فضای هتل، سرو غذاهای مخصوص کودکان در رستوران هتل، زمین بازی کودکان، تراس آفتاب و کتابخانه اشاره کرد. این هتل ۳ ستاره، صبحانه‌ای با استانداردهای ۴ ستاره ارائه می‌کند که بسیار کامل و مفصل است. برخورد کارکنان از نظر مسافران و مهمانان هتل خوب و محترمانه است و حس خوبی را به آن‌ها منتقل می‌کند. از مزایای هتل رامادا، دسترسی آن به اماکن دیدنی شهر وان است. این هتل تا قلعه وان، استادیوم آتاتورک، موزه وان و سالن تاتر وان فاصله‌ای بین ۹ تا ۱۱ کیلومتر دارد. فرودگاه وان نیز در فاصله ۵ کیلومتری این هتل قرار دارد.

هتل ساحلی دابل تری بای هیلتون

هتل دابل تری بای هیلتون، یکی دیگر از هتل‌های ساحلی شهر وان است. این هتل اتاق‌هایی با منظره جذاب جزیره را در اختیار مهمان‌های خود قرار می‌دهد. اتاق‌هایی که از دکوراسیون خوبی بهره می‌برند و امکانات رفاهی مناسبی دارند. برخی از اتاق‌های هتل دارای تراس رو به دریاچه و کوهستان هستند. این هتل دارای ۶ رستوران و لانژ اختصاصی است که در آن‌ها انواع غذاهای ملل، غذاهای دریایی و غذاهای محلی سرو می‌شود. درکنار این ۶ رستوران، می‌توان به ۴ کافه هتل که به سرو انواع اسنک‌ها ‏و نوشیدنی‌ها می‌پردازند نیز اشاره کرد. استخر سرپوشیده برای بزرگسالان و کودکان، مهدکودک در فضای بسته و ‏فضای باز و امکانات نگهداری کودک، سالن اسپا، سالن ورزش، حمام ترکی، ماساژ و سونا از ‏امکانات این هتل ۵ ستاره‌اند. کلیسای صلیب مقدس در جزیره آکدامار، قلعه ‏تاریخی وان و جاده ابریشم از اماکن دیدنی شهر وان هستند که دسترسی راحتی به هتل هیلتون دارند. فاصله هتل هیلتون وان تا فرودگاه شهر وان ۵ کیلومتر است. از مزایای این هتل ترنسفر رایگان آن به فرودگاه و مرکز شهر است.

چرا هتل های ساحلی در سفر به وان؟

تور وان را می‌توان سفری اقتصادی و درعین حال تفریحی و به‌یادماندنی باشد. مزیت هتل‌های معرفی شده در بالا، قیمت مناسب آن‌ها است که کمک می‌کند درعین تجربه‌ای خوب و شیرین، سفری مقرون به‌صرفه نیز داشته باشید. مردم و اهالی شهر وان به عنوان شهری که طی چند سال گذشته به دسته شهرهای توریستی ترکیه پیوسته است و بیشترین توریست و گردشگر این شهر از ایران به آن‌جا سفر می‌کند، بسیار مهمان‌نواز و خوش برخورند و به‌همین نسبت می‌توانید در بین خدمه هتل نیز برخوردهایی گرم و دوستانه را تجربه کنید. ضمن اینکه اغلب خدمه و کارکنان هتل به زبان فارسی تسلط اگر نگوییم کامل، نسبی دارند و این شرایط را برای گردشگران ایرانی تسهیل می‌کند.

سخن پایانی

اگر قصد سفر به وان را دارید، انتخاب یکی از هتل‌های ساحلی شهر وان می‌تواند بهترین انتخاب باشد. چرا که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب و منطقی، اقامتی زیبا، آرام و دلچسب در ساحل یک دریاچه زیبا و بزرگ داشته باشید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm