کارگزار وان

21 آذر ، 1401
تایسیز
comments 0 کامنت

کارگزار وان

برای اجرای تور وان باید یک کارگزار معتبر دارای مجوز داشته باشید تا بتواند بهترین خدمات را در شهر وان ترکیه برای شما ارائه نماید . تایسیز پرواز پارسیان به عنوان یکی از کارگزارهای معتبر شهر وان می باشد که در ایران هم دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری می باشد . تایسیز پرواز با عقد قرارداد سالیانه با هتل های شهر وان ، اجرا منظم سرویس مرز تا هتل و بعلکس با ون های اسپیرینتر (دولموش) توانسته یکی از متعهد ترین کارگزارهای شهر وان باشد .

برای رزرو  تور وان نوروز 1402 با کارشناسان تایسیز پرواز تماس بگیرید .

کارگزار وان یکی از مسئولیت هایی که دارد باید بتواند در شلوغ ترین وقت سفر به وان هتل داشته باشد و بتواند سرویس مرز تا هتل را رائه نماید . همچنین به غیر از سرویس مرز تا هتل های وان باید بتواند گشت شهری وان که بازدید از قلعه وان ، خانه گربه ها ، جزیره آکدامار ،  موزه وان را اجرا نماید .

با توجه به اینکه تایسیز پرواز جزو محدود شرکت هایی می باشد که هم درتهران و هم در شهر وان ترکیه نمایندگی دارد در ارائه سرویس منظم از تهران تا خوی هم میتواند به بهترین شکل خدمات را ارئه نماید  و به زودی شاهد این خواهیم بود که در دوران بعد کرونا از سایر شهر ها مثل اصفهان ، شیراز ، همدان و ... سرویس منظم ارائه نماید .

شرکت های مسافرتی خواهان اجرای تور وان هستند ولی توانایی رزرو قیمت مناسب هتل را در شهر وان ندارند می توانند با عقد قرارداد رسمی با این شرکت که به عنوان کارگزار وان شناخته میشود با خیالی آسود تور خود را اجرا نمایند .

گشت تفریحی وان

یکی از وظایف کارگزار وان اجرای گشت های تفریحی می باشد که در شهر وان بیشترین گشت تفریحی مربوط به بازدید از خانه گربه ، قایق سواری در دریاچه وان و بازدید از جزیره آکدامار و کلیسای آکدامار ، بازدید از کارگاه نقره سازی شهر وان می باشد که تایسیز پرواز به عنوان یکی از کارگزاران شهر وان اقدام به اجرای گشت های منظم برای مسافران به صورت آپشنال می نماید .

گشت خرید وان

هر مسافری که به شهر وان سفر میکند، بیشتر برای خرید لباس و اجناس مورد نظر خود میرود ، تایسیز پرواز به عنوان کارگزار شهر وان با شناخت کافی راهنمایان خود میتواند شما را برای خرید به فروشگاه های معتبر شهر وان معرفی نماید تا بتوانید بهترین خرید را در شهر وان ترکیه انجام دهید . میتوان به مرکز خرید AVM ، به عنوان بزرگترین مرکز خرید این شهر اشاره کرد

برای اطلاع از آفر هتل ها و تورهای وان با کارشناسان ما تماس بگیرید .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm