پاییز به کجا سفر کنیم؟

27 دی ، 1401
ایزدی
comments 0 کامنت

فصل زیبا و طلایی پاییز مانند فصل بهار طرفداران خود را دارد و بسیاری از افراد این فصل را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. چرا که فصل پاییز نیز زیبایی‌های خاص خود را دارد. یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب تورهای داخلی و تور خارجی آگاهی داشتن از این می باشد که زمان سفر به کشورهای مختلف دنیا چه زمانی می باشد تا بتوان سفر اذت بخش تری را تجربه کرد. در اینجا لیستی از دیدنی ترین کشور ها را در پاییز تهیه کردیم که شاید در انتخاب مقصد برای سفر پاییزی به شما کمک کند.

1- دبی

دبی شهری است که هیجان‌انگیزترین دیدنی‌های جهان را در خود گنجانده و تبدیل به یکی از قطب‌های پرطرفدار گردشگری در دنیا شده است که لوکسترین و بزرگترین بازارها  و مراکز خرید را دارا می باشد . دبی شهر باورنکردنی‌های خارق‌العاده است که به محض ورود به آن می‌توانید تمام این باورنکردنی‌ها را نظاره‌گر باشید. توصیه میشود که در فصل‌های پاییز و زمستان  و بهار به دبی شهر پیشرفته در خاورمیانه سفر کنید، بخصوص در فصل پاییز که هوا بسیار خنک میباشد.

2-مالزی

مالزی کشوری  است که در جنوب‌شرق آسیا واقع شده است  . فصل پاییز بهترین زمان سفر به این کشور دیدنی است در مدت این فصل  مالزی به خلوت‌تر و آرام‌تر می باشد . فرهنگ و تاریخ متنوع، مراکز خرید مدرن و لوکس، طبیعت بکر و تفریحات ساحلی و دریایی را یکجا با هم دارد. با هر سلیقه یا علاقه‌ای که باشید می‌توانید سفری لذت‌بخش به این کشور جذاب داشته باشید

3-لهستان

کشور لهستان که دارای  چشم اندازهای بی نظیری همچون  آثار معماری غنی، کوه ها و طبیعت منحصر بفردی می باشد شهر جزء یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در فصل سرما  و بخصوص درفصل پاییز  می باشدیکی دیگر از شهرهای محبوب لهستان Krakow است که قدمت آن به سال 1200 میلادی باز می گردد، و معماری تاثیر گذار سبک رنسانس در آن به چشم می خورد.

4-روسیه 

کشور روسیه بزرگترین کشور دنیا میباشد و این کشور یکی از کشورهایی است که توصیه میشود حتما  در طول زندگی از آن دیدن کرد. روسیه که از نظر دیدنی ترین چشم اندازها و ساختمان ها وجاذبه ها و تفریحاتی که دارد ئاقعا  تحسین برانگیز است. وجود بزرگترین جنگلهای دنیا در این کشور به شما اجازه می دهد از گونه های مختلف گیاهی و انواع حیوانات دیدن کنید.

5-مجارستان

یکی دیگر از کشورهای  پر تنوع  که مناسب سفرهای پاییزی می باشد مجارستان می باشد که برای پاییز امسال به شما توصیه می شود. این کشور مرکز معماری فوق العاده، بزرگترین پرستشگاه یهودیان در اروپا است. پایتخت این کشور (بوداپست) بعد از ظهر های دل انگیزی دارد، بخصوص وقتی چراغ های شهر روشن می شود، فضا و نوری جادویی می آفریند.

6-تایلند

تایلند مقصدی  در جنوب شرقی آسیاست که نسبتا ارزان و پرطرفدار  می باشد . این کشور دارای جاذبه‌های دیدنی و تفریحات بی‌شماری است و بسیار محبوب و جذاب و دلپذیر می باشد؛ زیرا برای هر ذائقه‌ای جایی برای رفتن، دیدن، تفریح کردن و ثبت کردن خاطرات دارد. گشت و گذار در تایلند بسیار ساده است و می‌توان پیاده به راه افتاد و از بسیاری از مکان‌ها بازدید کرد. بهترین زمان برای سفر به کشور تایلند زیبا بین ماه‌های خنک و خشک نوامبر تا آوریل است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای پاییز به کجا سفر کنیم؟

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm