جاذبه های گردشگری داخلی

رستوران میرمهنا

رستوران میرمهنا یکی از مشهور ترین رستوران های جزیره کیش می باشد و این رستوران جز بهترین ها و اولین انتخاب برای صرف شام و ناهار می باشد که شما با صرف غذا های ایرانی، دریایی و حتی فرهنگی آن احساس رضایت می کنید و از ماندن در آنجا خسته نمی شوید و می خواهید همیشه در آنجا بمانید.

چشم انداز رستوران میرمهنا سمت دریا می باشد که به شما احساس آرامش و راحتی در حین صرف غذا می دهد.

غذا خوردن یکی از کار های زیبا و لذت بخش است حال شما تصور کنید که شام و یا ناهار رویایی شما در مقابل خلیج فارس باشد و همچنین خلیج فارس در مقابل نور خورشید به شما چشمک بزند و حتما باید آن را امتحان کنید.

در هنگام سفر به کیش شما به هیچ عنوان وقتی برای آشپزی و آماده کردن غذا ندارید زیرا در غیر اینصورت نمی توانید از منظره های بسیار زیاد جزیره کیش دیدن کنید و بدین ترتیب سفر خود را خراب کرده اید پس لازم است که حین سفر به کیش از رستوران های آن همچون رستوران میرمهنا کیش خبر داشته باشید در غیر اینصورت این فرصت را نیز از دست خواهید داد.

رستوران میرمهنا

 

رستوران میرمهنا کیش چگونه است؟؟

رستوران میرمهنا کیش جز  رستوران های بزرگ و گران قیمت در کیش می باشد و در کیش هر رستورانی که از خدمات موزیک و گروه موزیک برخوردار باشد از سایر رستوران ها گران تر می باشد و رستوران میرمهنا نیز با توجه به بزرگترین رستوران کیش بودن دارای گروه موسیقی زنده می باشد. که عده زیادی از مسافران به علت همین موسیقی زنده به این رستوران می آیند.

این رستوران در چند قدمی ساحل قرار دارد که امکانات ساحلی را نیز برای مسافران و گردشگران نیز فراهم کرده است و شما می توانید به آسانی در ساحل زیبای خلیج فارس قدم بزنید و از این لحظه زیبا لذت ببرید و این لحظه را به خاطر بسپارید و آن را ماندگار کنید و شما می توانید پس از صرف شام نیز بر روی ساحل زیبای خلیج فارس دراز بکشید و ستاره های زیبای آسمان را نگاه کنی  و شب به یاد ماندنی ای را ایجاد کنید و سعی کنید این لحظات را در رستوران میرمهنا ثبت کنید.

رستوران میرمهنا

 

چه غذاهایی در رستوران میرمهنا سرو می شود؟

در این رستوران هر غذایی را که فکر کنید سرو می شود از انواع غذا های ایرانی گرفته (همچون جوجه کباب، چلو گوشت، کباب برگ گوسفندی، کباب بلدرچین، کباب کوبیده و...) تا غذا های دریایی و فرهنگی که فکر کنید. (همچون میگو، خوراک میگو، استیک ماهی، میگو تمپورا، لابستر، استیک گوشت و....)

شما هر چیزی را که در این رستوران اراده کنید برای شما مهیا می شود و اما رستوران میرمهنا جزیره کیش به دلیل خدمات زیادش اندکی گران قیمت می باشد.

اگر شما قصد سفر به کیش را با تور کیش دارید ما شما را با شرکت تایسیز پرواز پارسیان آشنا می کنیم این شرکت دارای انواع تور های گردشگری داخلی و خارجی می باشد همچون تور کیش، تور مشهد، تور اروپا، تور مالزی، تور گرجستان و.... می باشد و شما را در سفر تان یاری می کند.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm