بهترین مقاصد سفر در زمستان

11 اردیبهشت ، 1402
مائده سادات تمدنی
comments 0 کامنت

بهترین مقاصد سفر در زمستان

اغلب ما ایرانیان برای مسافرت، تعطیلات عید نوروز و یا تعطیلات تابستانی را انتخاب می‌کنیم. در این روزها اغلب فرودگاه‌ها مملؤ از مسافرانی هستند که می‌خواهند برای سفرهای تفریحی از کشور خارج  شوند. با این حال برخی از افراد ممکن است به سبب شغلی خاص، تعطیلات زمستانی داشته باشند و روزهای سرد زمستانی را برای مسافرت انتخاب کنند. حتی ممکن است علایق خاص برخی از افراد، سفر در فصول سرد را به انتخابی بهتر برای آن‌ها تبدیل کند. اگر شما نیز یکی از همین افراد باشید، انتخابتان برای سفر در ماه‌های سرد کدام شهرها خواهند بود؟ ممکن است فکر کنید که انتخاب‌های محدودی پیش رویتان هستند؛ اما باید بدانید که برای سفرهای زمستانی نیز مقاصد متعددی وجود دارند که می‌توانند سفری دلچسب و هیجان‌انگیز را برایتان به ارمغان بیاورند. در این مقاله چند مورد از مقاصد پرطرفدار برای سفرهای زمستانی را به شما معرفی خواهیم کرد. همراه ما بمانید.

سفر زمستانی

در فصل های سرد سال به کجا سفر کنیم؟

برای آن که در فصول سرد سال نظیر زمستان سفری دلچسب داشته باشید، دو انتخاب پیش روی شماست که باید باتوجه به علایق خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در انتخاب اول شما می‌توانی یکی از شهرهای گرمسیری را برگزینید که اغلب زمستان‌های سردی ندارند و آب‌وهوای نسبتاً خنک آن‌ها مناسب سفرهای زمستانی است. برای مثال می‌بینید که در کشور ما اغلب سفرها به جنوب کشور مربوط به زمستان است؛ چرا که در این فصل از سال آب و هوای شهرهای جنوبی بسیار خنک و مطلوب خواهد بود. اگر می‌خواهید یک سفر خارجه به چنین شهرهای گرمسیری داشته باشید، شهر دبی در امارات یکی از بهترین انتخاب‌هاست. از طرف دیگر، شهرهای آسیای شرق که به مدار استوا نزدیک‌ترند نیز می‌توانند انتخاب خوبی باشند. تایلند، یکی از بهترین مقاصد برای سفرهای زمستانی است.

از طرف دیگر اگر به تفریحات زمستانی علاقمند باشید، می‌توانید کشوری را به عنوان مقصد برگزینید که به طور کلی سردسیری بوده و تفریحات برفی گوناگونی دارد. بسیاری از کشورهای شمال اروپا و آمریکا تفریحات زمستانی و یخی هیجان‌انگیزی دارند که می‌توانند شما را مجذوب خود کنند. پس از آن که آب و هوای مد نظر خود را برای داشتن یک سفر زمستانی هیجان‌انگیز مشخص کردید، می‌توانید مقصد خود را با توجه به ویژگی‌های دیگر برگزینید. در ادامه چند مورد از بهترین شهرهای دنیا با تفریحات زمستانی را به شما معرفی خواهیم کرد.


تفریحات زمستانی

کشورهایی با بهترین تفریحات زمستانی

همان طور که گفته شد، لذت بردن از تفریحات زمستانی یکی از بهترین تجربیاتی است که می‌توانید طی یک سفر زمستانه داشته باشید. شهرهای متعددی در کشورهای شمال اروپا تفریحات هیجان‌انگیزی را در روزهای برفی زمستان به گردشگران ارائه می‌کنند که اغلب آن‌ها بسیار رویایی و باورنکردنی‌اند. چند مورد از کشورها در ادامه به اختصار شرح داده شده‌اند.

ژاپن

ژاپن را می‌توان یکی از زیباترین کشورها برای سفرهای زمستانی دانست که دیدنی‌های فروانی را برای بازدید به شما ارائه می‌کند. اگر چه تماشای شکوفه‌های گیلاس در فصل بهار لذتی وصف‌نشدنی دارد؛ اما تماشای توکیوی برفی که به نسبت روزهای دیگر خلوت‌تر است، می‌تواند بسیار جذاب باشد. پیست اسکی «آساهی داک» یکی از جذاب‌ترین لوکیشن‌های زمستانی ژاپن است که شما را از ورزش‌های برفی مثل اسکی در برف بهره‌مند می‌کند. کشور ژاپن چشمه‌های آب گرم متعددی نیز دارد که که برای ریلکسیشن در روزهای زمستانی فوق‌العاده‌اند. از طرف دیگر، درناهای کاکل قرمز در فصل زمستان در ژاپن توجه افراد را به خود جلب می‌کنند و تماشای آن‌ها می‌تواند برای گردشگران نیز جالب باشد. اگر در فصل زمستان به کشور ژاپن سفر کردید، به هیچ وجه عکس گرفتن و ثبت خاطرات در کنار درختان رنگارنگ و نورپردازی‌های جذاب را فراموش نکنید.

ژاپن

اتریش

کشور اتریش یکی از کشورهای اروپایی محبوبی است که به سبب موقعیت جغرافیایی خود و مجاورت با رشته کوه آلپ و همچنین تاریخ و فرهنگ غنی بسیار مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. اتریش به عنوان پایتخت موسیقی جهان می‌تواند در ماه‌ها و فصول مختلفی از سال برای مسافرت انتخاب شود؛ اما اگر قصد دارید در یکی از روزهای سرد زمستانی پا به این شهر بگذارید، بهتر است شهر «اینسبروک» را به عنوان مقصد برگزینید. رشته کوه آلپ و تفریحات زمستانی آن می‌تواند لحظات دلچسبی را در کشور اتریش برایتان بسازد. سایر شهرهای کشور اتریش نیز پر از جاذبه‌های گردشگری هستند که تا روزها و هفته‌ها شما را به خود مشغول می‌کنند.


اتریش

فنلاند

اگر از آن دست افرادی باشید که سرمای شدید زمستان را دوست دارند، فنلاند مناسب شماست! این کشور زیبا که به آبشارها، خلیج‌ها و شفق‌های قطبی معروف است، می‌تواند یکی از بهترین شکورها برای تفریحات برفی باشد. ماه‌های دسامبر تا مارس برای لذت بردن از تفریحات زمستانی فنلاند می‌توانند انتخابی مناسب باشند. قسمت‌های شمالی فنلاند با وجود سرمای شدید، بهترین جا برای مشاهده شفق‌های قطبی هستند. پیش از سفر به فنلاند بهتر است تمامی جوانب این سفر متفاوت را بسنجید.


فنلاند

چین

کشور چین یکی دیگر از کشورهایی است که برای سفری زمستانی مناسب و مقرون‌به‌صرفه به حساب می‌آید. در این فصل از سال اغلب هزینه سفر به چین کمتر از زمان‌های دیگر خواهد بود و در عین حال، جاذبه‌های متعددی برای بازدید و تماشا وجود دارند. شهر یخی «هاربین» یکی از جاذبه‌های کشور چین است که در سرتاسر دنیا از محبوبیت ویژه‌ای بهره‌مند بوده و بسیاری از افراد را به سمت خود می‌کشاند. فستیوال یخ و برف هاربین نمایی واقعی از یک تصویر رویایی است که در کشور چین به نمایش در می‌آید. نقاط دیگری از این کشور نیز در فصل زمستان با نورپردازی یخ و برف، تصاویر خیره‌کننده‌ای را رقم می‌زنند که می‌توانند برایتان جذاب باشند. به هر صورت، کشور چین نیز می‌تواند یکی از بهترین مقاصد برای سفر در زمستان به حساب بیاید.


چین

کلام آخر

اگر شما نیز سفرهای زمستانی را به سفر در تابستان ترجیح می‌دهید و شهرهای پوشیده از یخ و برف برایتان جذابیت ویژه‌ای دارند، کشورهایی که در مقاله فوق ذکر شدند، می‌توانند بهترین مقاصد سفر در زمستان باشند. امیدواریم سفر به هر یک از این کشورها لحظات جذاب و لذتبخشی را برایتان رقم بزنند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای بهترین مقاصد سفر در زمستان

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm