برای سفر به نخجوان هتل تبریز یا هتل دوزداغ ؟

27 دی ، 1401
تایسیز
comments 0 کامنت

بررسی هتل دوزداغ و هتل تبریز شهر نخجوان

سلام به همراهان تایسیز پرواز امروز میخوایم برای دوستداران تور نخجوان راجب تفاوت دو هتل پنج ستاره شهر نخجوان بگیم براتون تا برای انتخاب هتل بتونین راحت تر تصمیم بگیرین . با توجه به اینکه در این ایام کرونا مرزها زمینی بسته است مرز نخجوان از معدود های مرز های باز می باشد . در تورها انتخاب هتل یکی از مهمترین انتخاب های می باشد که انتخاب مناسب باعث خوش گذشتن و ماندگار ماندن سفر می باشد .

همونطور که میدونین تا امسال یعنی سال 1400 هتل تبریز و هتل دوزداغ دوتا هتل پنج ستاره شهر نخجوان می باشد که از پر طرفدارترین هتل های شهر نخجوان هستند . به غیر از این هتل های هتل های دیگر ازجمله هتل میدان ساعت و هتل گرند می باشد .

جالب است بدانید هر دو هتل سرویس غذایی به صورت فول برد دارند منظور از فول برد یعنی صبحانه ، نهار و شام بر عهده هتل می باشد که سرو غذا به صورت بوفه می باشد و چندین نوع غذا ، سالاد بار و دسر هم سرو می گردد .

درباره هتل تبریز نخجوان

همانطور که در بخش هتل های نخجوان راجب هتل تبریز براتون گفتیم این هتل در مرکز شهر نخجوان قرار داد و برای گشت شهری و رفتن به مراکز خرید خیلی راحت و آسان می باشد . این هتل 5 ستاره 95 اتاق در 12 طبقه می باشد که در طبقه 13 این هتل رستوران زیبا با دید شهر نخجوان مشاهده خواهید کرد .

لابی هتل تبریز نسبتا با تزیئن قدیمی که دارد ولی با مبلمان راحتی دارد میتواند جایگاه مناسبی برای استراحت در بدو ورود باشد .

هتل تبریز دارای یک استخر سرپوشیده و باشگاه ورزشی می باشد که برای استفاده مسافران عالی می باشد و میتواند نیاز مسافران را برآورده میکند . در هتل تبریز به هر تعداد که میخواهید میتوانید چایی میل کنید و لذت نوشیدن چای خوش طعم آذربایجانی درا در هتل تبریز نخجوان تجربه کنید .

درباره هتل دوزداغ

همانطور که اطلاع دارین هتل دوزداغ خارج از شهر نخجوان قرار دارد و در نزدیکی غارنمکی و درمانی دوزداغ واقع شده است .

هتل دوزداغ دارای 6 طبقه می باشد که دارای 151 اتاق می باشد . هتل دوزداغ دارای محوطه بزرگی می باشد که دارای مجموعه های تفریحی می باشد . از جمله این تفریحات می توان به استخر رو باز و پارک آبی هتل دوزداغ اشاره کرد .

از نقاط قوت هتل تبریز می توان به مرکز شهر بود این هتل اشاره کرد ولی از همه مهم تر کیفیت عالی اتاق ها و کیفیت غذایی عالی این هتل میباشد .

یکی دیگر از خدمات منحصر به فرد هتل تبریز می توان به گشت شهری با ماشینی به شکل قطار اشاره کرد که تجربه ای جالب می تواند باشد .

اتاق های طبقات بالا با دید عالی که به مناظر شهر دارد یکی دیگر از نکات مثبا هتل تبریز می باشد .

نقطه ضعف این هتل نسبت به هتل دوزداغ نداشتن پارک آبی و استخر رو باز می باشد .

نقطه قوت هتل دوزداغ محوطه بزرگ و استخر روباز با سرسرهای آن می باشد که مناسب فصل تابستان و گرما می باشد .

اتاق های این هتل نسبت به هتل تبریز ضعیف تر میاشد نه اینکه بد باشند بلکه هتل تبریز کیفیت اتاق هاش بهتر می باشد .

خارج از شهر بودن این هتل یکی دیگر از معایب میتواند باشد ولی برای مسافرانی که دوست دارند خارج از شهر و به دور از هیاهوی شهری باشند میتواند یکی از بهترین انتخاب های باشد .

لازم به ذکر است هر دو هتل از گشت کامل شهری نخجوان برخوردار هستند و میتوان گفت که مسافران تور نخجوان با خیال آسوده میتوانند اکثر جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر نخجوان را ببینند .

با این حال تصمیم با خود مسافران هست که کدامیک از این هتل ها رو برای اقامت انخاب میکنند . تیم اجرایی تایسیز پرواز امیدوار است تا بتواند برای مسافران بهترین اقامت و بهترین برنامه گشت را اجرا نماید .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای برای سفر به نخجوان هتل تبریز یا هتل دوزداغ ؟

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm