سفر نامه تور رافتینگ

مهسا
comments 0 کامنت

تور رافتینگ

من با تور تایسیز پرواز به رافتینگ رفتیم وای خیلی خوش گذشت میخوام بهتون راجب روند تورشون توضیح بدم . تورمون یک و نیم روزه بود و حرکتمون پنجشنبه شب بود ، تورهای یک و نیم روزه مثل تور یک روزه میمونه فقط چون داخل تور اجرای برنامه داریم و باید صبح اول وقت مقصد باشیم تا برنامه اصلی اجرا شه از شب قبلحرکت میکنیم ، صبح روز حرکت از آژانس با هامون تماس گرفتن ساعت دقیق حرکت بهمون گفتن و گفتن یه لباس اضافی بیاریم که تو آب خیس میشیم .

از تهران کi راه افتادیم یه ذره که گذشت داخل ماشین برنامه معارفه داشتیم همه ی مسافرا خودشونو معرفی میکردن من اینو خیلی دوست داشتم اینجوری میفهمیدیم که کی هم سنمونه و کی چه شغلی داره و دیگه تا آخره سفر همدیگرو میشناختیم و بعد راه افتادیم به سمت رافتینگ توی راه برای استراحت مسافرا و اینکه یه ذره خستگیشون خارج بشه داخله مجتمع گردشگری مارال ستاره وایسادیم و بعده یه استراحت راه افتادیم توی ماشین با برنامه هایی ک واسمون داشتن اصلا احساس اینکه راه زیاده و احساس خستگی از یادمون رفته بود و اصلا حسش نمیکردیم توی ماشین کلی بازی های خوب و هیجان انگیز انجام دادیم که واسه برنده های بازی ها هم جایزه ای تعیین شده بود ک دادن بهشون.

صبح ساعت ۶_۷صبح که رسیدیم شهر سامان رفتیم یه جای عالیییی واسه صبحانه و استراحت وای از هواش نگم براتون خیلییی خوب بود توی یه باغ رستوران صبحانه خوردیم و راه افتادیم به سمت رودخانه تا سوار قایق رافتینگ شیم  اونجا ک رسیدیم مربی های رافتینگ  منتظرمون بودن و بهمون کلاه و وسایل امنیتی دادن و همه ی توضیحات لازم که چجوری انجام بدیم قایق سواری و بهمون یاد دادن اولش هممون کلی استرس داشتیم چون من خودمم اولین بارم بود که میرفتم اونجا قایق های بادی بودن و بهمون پارو دادن با یه کلاه و جلیغه ی نجات خودمون باید پارو میزدیم سیستم قایق اینجوری بود که ما شده بودیم موتوره قایق و یکی از مربی های قایق که عقب قایق بود جهت و تعیین میکرد و ما باید به حرفش گوش میدادیم.

وای وقتی رفتیم داخله آب اولش خوب یه ذره سخت بود ولی بعدش که یه ذره یاد گرفتیم عالی بود واقعا خیلی قشنگ و خوب بود آب خنک کلیی با قایق های دیگه آب بازی کردیم و خوش گذشت نکته مهم تو پارو زدن هماهنگ بودن بین پارو زن ها بود که باید دقت میکردیم .بعد یه جا قایق هارو زدیم کنار و مربی ها با قایق ها سر سر درست کردن و اونایی که دوس داشتن از رو قایق ها سور میخوردن و میپریدن تو آب واقعا خیلی هیجان خوبی بود باز سوار قایق شدیم و پارو زدیم  البته زیاد نیار نبود پارو بزنیم چون جریان آب ما رو میبرد فقط جاهای که میخواستیم به صخره یا مانعی برخورد کنیم بیشتر پارو میزدیم .

جلو تر که زدیم کنار و بهمون آش دادن فک کنید دیگه چه قدر خوش گذشت توی آب رود خونه آش رشته ی داغ بخوری بعد با کلیی آلبالوی تازه که واسمون چیده بودن راه افتادیم به سمت آخره مسیر کلا حدوده ۴ ساعت توی راه بودیم که قایق سواری کردیم رفتیم به سمت اتوبوس که رسیدیم سوار شدیم و به سمته باغ رستوران راه افتادیم اونجا با چایی و غذا ازمون پذیرایی کردن و یکی دو ساعتی نشتیم که خستگیمون از بدنمون بیاد بیرون بعد که همه یه ذره اوکی شدن به سمت تهران راه افتادیم اولش یه ذره همه خسته بودن و ساکت ولی باز با برنامه ریزی عالی که داشتن و بازی های خوب همه شروع کردن به شرکت داخل بحث و مسابقه جوری که هیچکس دوست نداشت که بخابه واقعا بهترین تجربه شد برام و بهتون حتما پیشنهاد میکنم که یک بار تجربه کنید واقعا گروه خوب و پر انرژی بودن و البته با برنمه ریزی عالی من خودم خیلی سخت گیرم ولی واقعا کلی بهم خوش گذشت با این گروه عالی و پر هیجان ممنونم ازتون .