در باره شهر کی یف

27 دی ، 1401
تایسیز
comments 0 کامنت

اطلاعات جالب راجب شهر کی یف اوکراین

شهر کی یف به عنوان پایتخت کشور اوکراین و توریستی ترین شهر کشور اکراین می باشد . اکثر گردشگران برای ورود به کشور اوکراین به شهر کی یف می آیند و بعد از آن به سایر شهرهای توریستی کشور اوکراین از جمله اودسا ، لویو ، بوکاول سفر می کنند . برای سفر به اوکراین می بایست روادید اخذ کرد . برای کسب اطلاعت بیشر راجب تور اکراین و اخذ و انواع ویزا اوکراین می توانید با کارشناسان تایسیز پرواز پارسیان تماس حاصل فرمایید .

مراکز دیدنی شهر کی یف

برای معرفی  جاذبه های گردشگری شهر کیف‌ می‌توان به مراکزِ خرید ، کلیسها ، پارک‌های متنوع ، موزه‌ها ، ساحل ، مرکز شهر و دیسکو اشاره کرد. در اینجا برای مسافران توضیحات کوتاهی بابت آشنایی بیشتر قبل از سفر به شهر کیف به شما میدهیم .

۱.موزه های شهر کی یف :

یکی از جاذبه های گردشگری هر کشور و هر شهر موزه ها می باشد ، در موزه تاریخ یک کشور ، صنایع دستی ، آثار باستانی و هر چیز که نشان دهنده تاریخ به آن کشور مربوط می باشد وجود دارد .

موزه میکرو مینیاتور  

بهترین موزهٔ میکرو مینیاتور دنیا در شهر کی‌ یف و در صومعه سرای پیچرسکا لاورا قرار دارد که از اشخاص معروفی‌ که از این موزه دیدن کردن می‌توان به آقای خاتمی و  باراک اوباما اشاره کرد .

موزه جنگ 

موزهٔ جنگ جهانی دوم که در آن می‌توان دستگاهی که با آن از کشته شدگان جنگ صابون درست میکردند را مشاهده کرد . این موزه درست در زیر مجسمهٔ مادر قرار دارد که این مجسمه بزرگ تر از مجسمهٔ آزادی در آمریکا می‌باشد.

موزه کاخ ریاست جمهوری

یک باغ بزرگ که برای گشتن داخل این باغ و رسیدن به بنا های داخل کاخ ریاست جمهوری می بایست از ماشین های ویژه استفاده کرد و برای گشتن این مجموعه بی نظیر احتیاج به ساعت ها وقت می باشد.

(با این که رئیس جمهور اوکراین در زمانی‌ که جنگ داخلی‌ شروع شد از این کشور فرار کرد و با خود ۲ هواپیما اجناس قیمتی با خود برد ولی‌ همچنان اشیأ قیمتی و بسیار زیبایی‌ در این کاخ باقی‌ آنده است)

خیابان خروشاتیک 

این خیابان پهن‌ترین خیابان اروپا می‌باشد شبها بین ساعت ۹ تا ۱۱ دو طرف این خیابان بسته شده و مردم در وسعت آن مشغول به شادی کردن و اجرای موزیکِ زنده میباشند، در این خیابان بهترین رستوران ها ، پاب ها و نایت کلاب ها وجود دارد .

کلیسا شهر کی یف

بخاطر دین مردم کشور اکراین ، کلیسا های زیادی در این کشور وجود  دارد که بخاطر قدمت و افرادی که در این کلیسا ها بودن ، جزوء آثار باستانی و جاذبه های گردشگری کشور اوکراین و شهر کی یف شناخته می شود . در اینجا به تعدادی از کلیسا های شهر کیف اشاره می کنیم .

کلیسای میخأیل (کلیسایی‌ با گنبد‌های طلایی‌) ،کلیسای صوفیا (یکی‌ از قدیمیترین کلیسهای شهر کی‌ یف) و

 صومعه سرای پیچرسکا لاورا که تا چند سال پیش بازدید از این صومعه سرا برای عموم ممنوع بود ؛ از معروف ترین و بنام ترین کلیسا های شهر کی یف می باشد.

مراکز تفریحی شهر کی یف

 یکی از جذابیت های سفر رفتن مراکز تفریحی شهر مقصد می باشد که شهر کی یف به عنوان یکی از پر تفریح ترین مقصد های گردشگری اروپا شناخته می شود .

 دیسکو‌ها 

یکی از جذابیت های سفر و تفریحات در سفر رفتن به دیسکو می باشد ، مردم شهر کیف که مردمانی شاد می باشند  از دیسکوهای خوب و معروفی برخوردار می باشد و روزهای جمعه ، شنبه و یک شنبه و چهارشنبه روزهای شلوغ دیسکو ها می باشد از معروفترین دیسکو ها میتوان به چی‌ کلاب، کاریبین، فرساژ، ساکسون اشاره کرد .

 گیدرو پارک 

جزیره های داخل رودخانه دنیپر کی یف می باشد که به صورت یک پارک‌ ساحلی با وسائل تفریحی آبی و دیسکو لب ساحل می باشد .

 پارک آبی ، باغ وحش ، دهکدهٔ اوتلت از سایر مکان های تفریحی شهر کی یف می باشد .

 مرکز خرید

 لذت بخش ترین قسمت سفر رفتن خرید در سفر می باشد ، در شهر کی یف شما می توانید بهترین اجناس و برند های معتبر را خرید کنید و خرید ارزان حتی ارزان تر از ترکیه خرید کنید .

مرکز خرید اوشن پلازا ، مرکز خرید اسکای مال ،مرکز خرید گولیور (گالیور) ، مرکز خرید دریم تاون ۱ و ۲ ، مرکز خرید ریور مال از مراکز خرید و معروف شهر کیف می باشد که متوانید اجناس مورد نظر خودتون را تهییه کنید

غذا در شهر کی یف

تنوع غذا در اوکراین بسیار زیاد می‌باشد و تمامی قشر‌های مختلف میتوانند به سادگی‌ غذای‌ مطلوب خود را پیدا کنند به طور معمول هزینهٔ غذا بسیار پایین می‌باشد شما میتوانید  با پرداختِ ۱ یورو یک صبحانهٔ کامل یا ناهاری سبک میل کنید (برگر مک دونالد تقریبا ۱۵.۰۰۰ تومن است (این مبلغ با دلار ۱۷.۰۰۰ تومن محاسبه شده است)


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای در باره شهر کی یف

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm