مجری تور باکو

26 اردیبهشت ، 1401
تایسیز
comments 0 کامنت

مجری تور باکو

برای مجری مستقیم بودن در تور باکو باید بتوانید پرواز مستقیم به باکو را چارتر داشته باشید ولی فقط پرواز داشتن دلیلی بر مجری مستقیم بودن تور باکو نمی باشد علاوه بر پرواز باید به عنوان کارگزار باکو باشید تا بتوانید به غیر از پرواز هتل و خدمات گشت شهری را به صورت مستقیم به مسافران تور ارائه دهید . مجری مستقیم تور باکو برای مسافران هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی بتواند تور اجرا کند .

تایسیز پرواز تور باکو زمینی را به صورت گروهی از هر نقطه ایران میتواند اجرا کند و برای اجرای تور های خود از اتوبوس توریستی 25 نفره ، راهنمای فارسی زبان و بیمه مسافرتی استفاده می نماید . 

تایسیز پرواز به عنوان مجری مستقیم تور باکو توانسته در ایام نوروز و تابستان تور های شاد و مفرح اجرا کند ، و در کارنامه خود برای دیدار فینال لیگ اروپا در سال 2019 بین دو تیم چلسی آرسنال تور اجرا کرد که طرفدارن این دو تیم را به شهر باکو برد و خدماتی همچون سرویس رفت و برگشت به استادیوم و بلیت بازی را تهییه کرد .

تایسیز پرواز که به عنوان مجری تور باکو می باشد ، ویزا توریستی را برای مسافرانی که قصد سفر به صورت زمینی را دارند مهیا می سازد و ویزا را برای مسافران به صورت عادی و فوری تهیه می کنند .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای مجری تور باکو

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm