مجری تور استانبول

06 مرداد ، 1399
تایسیز
comments 0 کامنت

مجری تور استانبول

تایسیز پرواز پارسیان با چارتر کردن پرواز به مقصد استانبول و به عنوان یک کارگزار استانبول قادر به رزرو هتل استانبول به صورت مستقیم می باشد که همین امر باعث شده تا این شرکت در تور استانبول به عنوان مجری مستقیم شناخته شود . تور استانبول با تایسیز پرواز به شما این قابلیت را میدهد تا بتوانید بهترین قیمت و بهترین کیفیت تور را از تور استانبول خود بهر ببرید . شما با تایسیز پرواز می توانید از تورهای لحظه آخری استانبول  مطلع شوید . 

گشت شهری استانبول

مسافران تور استانبول که تور خود را از تایسیز پرواز خریدای کرده اند میتواند از گشت شهری رایگان استانبول استفاده نمایند و در صورت نیاز از سایر جاذبه های گردشگری استانبول استفاده نمایند . گشت شهری استانبول برای مسافران تایسیز پرواز که به عنوان مجری مستقیم تور استانبول می باشد به صورت رایگان انجام میشود .

ویژگی های خرید تور استانبول از مجری مستقیم

وقتی شما تور استانبول خود را از آژانس مجری مستقیم خریداری می کنید میتوانید بدانید که ارزان ترین تور استانبول را خریداری نموده اید و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا در خواست تغییر تاریخ می توانید بدانید که مجری مستقیم تور استانبول با کمترین خسارت تور شما را کنسل یا تغییر تاریخ خواهد داد . یکی دریگر از خصوصیات خرید تور از مجری مستقیم ، با خبر شدن از تورهای لحظه آخری می باشد .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm