بهترین نقاط دنیا برای خرید بلک فرایدی

27 دی ، 1401
امیر کیا
comments 0 کامنت

بهترین نقاط دنیا برای خرید بلک فرایدی

۱- پاریس، بهشت عاشقان خرید !

از آن جا که چند سال بیشتر نیست که به طور جدی بلک فرایدی در پاریس برگزار می شود، این اتفاق هنوز تازگی خود را در این شهر حفظ کرده است. البته در پاریس فقط لباس و عطر پرطرفدار است، فرانسوی ها شیوه‌ی زندگی را می فروشند. در این شهر هم جمعه سیاه تنها به یک روز خلاصه نمی شود و در واقع نزدیک به یک هفته طول می کشد.

نمایی از جمعیت در حال خرید

۲- در دبی، خرید و لذت سفر را با هم تجربه کنید!

برای اغلب ایرانی ها، سفر به دبی ارزان و آسان است. از آن جا که دبی از بهترین شهرهای جهان در بلک فرایدی به حساب می آید و به کشورمان نیز نزدیک است، می تواند یکی از مقاصد سفر در این روزها باشد.در دبی طیف گسترده ای از مراکز خرید را پیدا می کنید؛ از فروشگاه های بسیار لوکس تا بازارهای ارزان. پیشنهاد می کنیم اگر برنامه دارید تا در این روزها به دبی سفر کنید، با کارشناسان ما در تایسیز پرواز تماس بگیرید.

نمایی از یک فروشگاه در استانبول

۳- بلک فرایدی استانبول، یک هیجان بین المللی!

جمعه سیاه  در استانبول چیزی بیش از یک فرصت برای فروشندگان و خریداران است تا از تخفیف های ویژه استفاده کنند. بلک فرایدی در استانبول، فرصتی است که در آن برندها می توانند با مشتریانشان ارتباط برقرار کنند و از نظرات آن آگاه شوند.شاید بلک فرایدی استانبول بهترین فرصت برای ایرانیان باشد که به راحتی به این شهر سفر کنند و مشغول خرید از بهترین برندهای جهان شوند. شما میتوانید برای خرید تور استانبول با شماره 02145813 تماس بگیرید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm