تور نوروز 99

16 مهر ، 1398
تایسیز
comments 0 کامنت

تور نوروز 99

یکی از بهترین فرصت های مسافرت رفتن برای ایرانی ها در نوروز می باشد که تایسیز پرواز مجری تور نورزی می باشد . نوروز 99 یکی از بهترین فرصت های برای سفر رفتن می باشد و ایرانی در نوروز از سفر رفتن خیلی زیاد استقبال می کنند . در نوروز سفر رفتن مزایایی بسیار زیادی دارد که میتوان به گذراندن تعطیلات ایام تعطیلات نوروز سپری کرد . جشن نوروز در سایر کشور ها از جمله تاجیکستان ، افغانستان و آذربایجان برگزار می شود و در کشور های غربی که ایرانی ها در آنجا زیاد می باشند مراسم عید نوروز نیر برگزار می شود.

لحظه سال تحویل نوروز 99

نوروز 99 درتاریخ 1 فروردین ساعت هفت و سی و پنج دقیقه و سی ثانیه می باشد . 1 فروردین برابر است با 20 مارس 2020 میلادی و 25 رجب 1441 هجری قمری می باشد.

سال 99 سال کبیسه می باشد و سال 99 سال حیوان موش می باشد.

تور های محبوب نوروزی

در نوروز تور های محبوب است که در آن مقصد های برنامه هایی ایرانی و جشن نوروزی برگزار می شود . میتوان به تورهای شهرهای کشور ترکیه ، گرجستان ، دبی ، تایلند و ... اشاره کرد.

کشور های عضور شینگن با توجه به تعطیلات نوروز به ایرانی ها با شرایط آسان تری ویزا میدهند.

تور نوروزی ترکیه

تور ترکیه یکی از محبوب ترین مقصد های گردشگران ایرانی می باشد . در کل ایام ترکیه میربان توریست های ایرانی می باشد اما در فصل نوروز بیشتر پذیرایی ایرانی ها می باشند.

در نوروز اکثر توریست های کشور ترکیه ایرانی های می باشند که با توجه به این موضوع تورهای نوروزی همراه با برنامه های شاد ایرانی می باشد . و این موضوع باعث محبوبیت بیشتر این مسیر میشود

تور استانبول نوروز 

استانبولبهعنوانپایتختکشورترکیهبابیشترینجذبتوریستکشورترکیهشناختهمیشودکه تور استانبول یکی از پر طرفدارترین تورهای کشور ترکیه میباشد و روزانه برای این شهر پرواز می باشد. شرکتتایسیزپروازبرایتورهاینوروزیاستانبولنسبتبهپارترکردنپروازوقراردادهتلاقدامکردهاست. هتلهایطرفقرارداددراستانبولدرمنطقهآکسارای،تکسیموشیشلیمیباشد که باتجه به نیاز و بودجه مسافران میتوان انتخاب کنند.تور های استانبول نوروز 99 از 3 شب تا 14 شب قابل رزرو می باشد .

تور آنتالیا نوروز

یکی دیگر از تورهای پرطرفدار در نوروز تور آنتالیا می باشد . با توجه به اینکه در آنتالیا هتل های با خدمات آل و یو آل می باشند مسافران عمده هزینه خود را با تور پرداخت می کنند و در در این تورها هزینه بخصوص دیگری ندارند . اما در انتخاب هتل باید توجه داشته باشید که هتل مناسبی را اتخاب نمایید زیرا زمان خود را نوروز در خود هتل به سر میبرید.تور آنتالیا نوروز 99 به مدت 6 شب و 7 روز می باشد .

تور وان نوروز 99

تور وان که در این سالهای اخیر به یکی از قطب های گردشگری ایرانیان تبدیل شد در عید نوروز هم یکی از مقصد های پرطرفدار ایراینان می باشد . تورهای وان به صورت زمینی و از طریق مرز زمینی انجام میشود .

تور هوایی وان از طریق فرودگاه خوی انجام میگردد . تورهای وان نوروز99 از 3 شب تا 7 شب اقامت امکان رزرو دارد .

تور کوش آداسی

کوش آداسی یکی دیگر از مقصد های گردشگری در نوروز برای ایرانیان می باشد . در هتل شهر ساحلی کوش آداسی در ایام نوروز جشن نوروز برگزار می شود و به خاطر خدمات یو آل و آل مسافران عمده هزینشان در خرید تور می باشد . تورکوش آداسی نوروز 99 به مدت 6 شب می باشد .

تور تایلند نوروزی

تور تایلند یکی از تورهای پرطرفدار می باشد . با توجه به زمان نوروز و مساعد بودن آب و هوا مسافران زیادی به این کشور سفر می کنند     .

تور پاتایا ، تور پوکت ، تور بانکوک از تور های محبوب در شهر های تایلند می باشد .

از کشور ایران به کشور تایلند پرواز مستقیم موجود از طریق هواپیمایی ماهان انجام میشود . در ایام نوروز پرواز به فرودگاه پوکت هم می باشد . تورهای نوروزی تایلند به مدت 7 شب و 8 روز می باشد .

تور دبی نوروز

تور دبی یکی از محبوب ترین تورهای مسافرتی در نوروز می باشد با توجه به شرایط جوی شهر دبی یکی از مقصد های محبوب ایرانیان می باشد . برای تورهای دبی باید توجه داشته باشید که برای اخذ ویزا هرچه زود تر اقدام نمایید تا صدور ویزا به موقع انجام شود . تورهای نوروز 99 از 3 شب تا 7 شب اقامت قابل رزرو می باشد .

تور ایران گردی

فصل نوروز یکی از بهترین فصل های گردشگری ایران می باشد . یکی از زیباترین و بهترین های مناظر دی ایران را میتوانید در فصل بهار ببینید . شهر تهران در ایام نوروز جزوء خلوت ترین شهر های ایران می باشد .

شهر های جنوبی ایران از جمله بندرعباس ، اهواز ، چابهار ، کیش ، قشم ، بوشهر ، آبادان و ... که شهر های پر طرفدار توریستی ایرانگردی می باشد .

شیراز و اصفهان که در همیشه فصل سال میزبان توریست می باشد در ایام اکثر گردشگران را در خود جذب میکنند در ایام هم مسافران زیادی را در خود جای میدهد . شهرهای شمالی و آذری زبانان هم که با مهمان نوازی خود میزبان گردشگران در ایام نوروز می باشند .

تور کیش نوروز

تور کیش یکی از محبو ترین تورهای نوروزی ایرانیان می باشند و تایسیز پرواز مجری مستقیم تور نروزی کیش می باشد . در تور های نورزوی کیش ما میتوانید هتل های مورد نظر خود را با پرواز مورد نظر از کارشناسان فروش تور کیش درخواست نمایید . لازم به ذکر است ایام نورز از بهترین زمان ها برای رفتن به جزیره کیش می باشد .

تور مشهد نوروز 99

اکثر ایرانی ها دوست دارند سال جدید خود را درکنار امام رضا (ع) آغاز کنند تا با آرامش خاطر و آسودگی سال جدید را شروع کنند . تایسیز پرواز برای تجدید پیمان مسافران با امام هشتم خود در نوروز 99 هتل های نزدیک به حرم را گارانتی کرده تا مسافران با آسودگی بیشتر از تور ها مشهد نوروز خرید نمایند .

تور قشم
تور جزیره قشم در نوروز با توجه به شرایط اب و هوایی و خرید کردن یکی دریگر از تورهای محبوب در نوروز می باشد . برای رفتن به جزیره قشم میتوان از دو طریق زمینی و هوایی اقدام کرد و جزیره قشم تنها جزیره توریستی در ایران می باشد که همچین مزیتی دارند .

گردشگران برای رزرو تور نوروزی خود می توانند با کارشناسان تایسیز پرواز تماس حاصل نمایند .

 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای تور نوروز 99

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm