ثبت نام لاتاری 2021 آمریکا

16 مهر ، 1398
امیر کیا
comments 0 کامنت

لاتاری 2021 آمریکا

لاتاری آمریکا یک امکانی است برای تمام افرادی که قصد اقامت در آمریکا را دارند برای استفاده از این فرصت از 11 مهر تا 14 آبان ماه وقت دارید تا شانس خود را امتحان کنید و ما در تایسیز پرواز این امکان را برای شما فراهم کرده ایم.

لاتاری چیست ؟

برای اقامت در آمریکا راه های مختلفی وجود دارد ولی همانطور که ممکن است خودتان حدس بزنید لاتاری یکی از ساده ترین و راحت ترین راه ها برای مهاجرت به کشور آمریکا است. در این روش مهاجرت، هزینه بسیار پایین ( کمتر از 30 میلیون تومان هزینه ) است. تنها محدودیت این روش مهاجرت، شانسی بودن آن است، شما بدون پرداخت هزینه ثبت نام میکنید، اگر انتخاب شدید با 330 دلار به آمریکا خواهید رفت. البته این انتخاب از بین متقاضیان کاملا شانسی توسط کامپیوتر انجام میشود.که شما میتوانید از آژانس مسافرتی تایسیز پرواز ثبت نام را انجام دهید.    

زمان ثبت نام لاتاری 2021 :

در ساعت 20:30 تاریخ دوم اکتبر  برابر با 11 مهر به وقت تهران شروع شد.

 و زمان پایان رسیدن ثبت نام لاتاری  5 نوامبر مطابق با 14 آبان 1398 در ساعت 19:30 می باشد.

شرایط ثبت نام لاتاری 2021:

برای ثبت نام لاتاری هیچ شرایطی نیاز نیست. شما با هر مدرکی یا هر سنی میتوانید دربرنامه لاتاری ثبت نام کنید، اما پس از برنده شدن برای اخذ ویزا باید دارای شرایطی باشید.

پس هر کسی با هر شرایطی میتواند برنده شود اما پس از برنده شدن برای دریافت ویزا باید مدارکی را ارائه کنید که نشان دهد شما شرایط دریافت ویزای DV یا ویزای تنوع نژادی یا ویزای لاتاری را دارید.

شرایط دریافت ویزای تنوع نژادی ساده است. از نظر قانون کلی شما باید دیپلم دبیرستان داشته باشید. دیپلم دبیرستان آمریکا معادل 12 سال تحصیل در ایران است. یعنی حداقل پیش دانشگاهی نظام جدید یا کلاس 12 ام نظام قدیم. برای فنی حرفه ای ها که دیپلم آنها یازده ساله است در صورتی که بیش از یک سال وارد دانشگاه شده باشند میتوانند این تحصیلات را معادل دیپلم آمریکا بدانند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام لاتاری  2021 :

یک قطعه عکس 5*5 جدید از همه اعضا

پاسپورت معتبر برای متقاضی اصلی

تکمیل فرم ثبت نام لاتاری

شرایط عکس لاتاری 2021 :

برای تهیه عکس لاتاری گرین کارت باید زاویه مستقیم به دوربین داشته باشید، عکس به شکل مربع و طول 600 پیکسل تا 1200 پیکسل مورد قبول است. زمینه سفید، عکس رنگی و بدون عینک و سمعک باشد. موی شما نباید روی صورت شما را بپوشاند. نیازی به معلوم بودن گوش ها نیست. عکس با حجاب هم برای مسلمانان و سایر ادیانی که حجاب در آنها تعریف شده است ممانعتی ندارد. فقط گردی صورت باید کاملا واضح باشد. نیازی به چاپ عکس ندارید، عکس باید به صورت فایل دیجیتال به شما تحویل داده شود

تاییده  ثبت نام لاتاری:

پس از ثبت نام باید تاییدیه ای حامی Digital signature و Confirmation No دریافت کنید. حائز اهمیت است بدانید که داشتن این دو هیچ دلیلی بر ثبت نام صحیح نیست. یعنی اگر شما یک گربه را با عکس یک تمساح در لاتاری ثبت نام کنید باز هم پس از تکمیل فرم، کدهای تاییده را دریافت میکنید. دریافت کد تاییده فقط به معنای پایان تکمیل فرم است و دلیلی بر ثبت نام صحیح یا صحت ثبت نام لاتاری نیست.

 شما می توانید برای ثبت نام و مشاوره  لاتاری 2021 با کارشناسان تایسیز پرواز تماس بگیرید .

  *021-45813*


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای ثبت نام لاتاری 2021 آمریکا

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm