بازی سوپر جام یوفا

30 اردیبهشت ، 1398
تایسیز
comments 0 کامنت

بازی فوتبال سوپر جام یوفا 2019

چهل و چهارمین دور بازی سوپر جام یوفا در شهر استانبول  در استادیوم ودافون ( ورزشگاه اینونو بشیکتاش) برگزار خواهد شد . در این دوره بازی قطعا بین دو تیم انگلیسی برگزار خواهد شد زیرا که تیم ها راه یافته با فینال لیگ اروپا و لیگ قهرمان اروپا از کشور انگلیس می باشند . مسافران تور میتوانند برای خرید تور استانبول برای بازی لیگ اروپا با کارشناسان تایسیز پرواز تماس حاصل نمایند. 

از سال 1972 تا امروز یوفا بین قهرمانان لیگ اروپا و قهرمان جام یوفا مسابقه ای با نام سوپر جام یوفا برگزار می کند . 

امسال سوپر جام یوفا یک بازی تمام انگلیسی برقرار خواهد شده . این بازی بین برنده دو تیم لیورپول و تاتنهام که قهرمان لیگ قهرمانان  اروپا و برنده بازی دو تیم چلسی و آرسنال که قهرمان لیگ اروپا می شود برگزار می شود . 

بازی سوپر جام لیگ اروپا در شهر استانبول در ورزشگاه BJK VODAFONE PARK  در تاریخ 14 آگوست (AUGUST) برابر با 23 مرداد برگزار خواهد شد .

ورزشگاه BJK VODAFONE PARK ورزشگاه باشگاه بشیکتاش می باشد که بنام ورزشگاه اینونو بشیکتاش معروف می باشد .

طرفدارن فوتبال میتوانند از طریق شرکت تایسیز پرواز نسبت به خرید تور استانبول ویژه بازی سوپر جام اروپا با شرکت تایسیز پرواز اقدام نمایند .

همه طرفداران فوتبال منتظر این هستند بعد از مشخص شدن قهرمان لیگ قهرمانان که بین دو تیم لیورپول و تاتنهام که در تاریخ 1 جون در ورزشگاه واندا متروپولیتانو شهر مادرید برگزار خواهد شد و قهرمان لیگ اروپا بین دو تیم چلسی و آرسنال که در تاریخ 29 می در ورزشگاه المپیک شهر باکو برگزار خواهد شد تا ببیند بازی سوپر جام اروپا بین کدام دو تیم انگلیسی برگزار خواهد شد .

در دوره قبل بازی فینال بین دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو برگزار شده که دو تیم در وقت نهایی با نتیجه 2 -2 مساوی شد و در ضربات پنالتی اتلتیکو توانست به پیروزبرسد و فاتح سوپر جام بوفا باشد .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm