برنامه سفر روسیه با پرواز نوردویند

21 اردیبهشت ، 1398
تایسیز پرواز
comments 0 کامنت

برنامه سفر تور روسیه تابستان 98

تورهای روسیه ترکیبی بین دو شهر مسکو و سن پترزبورگ که توسط تایسیز پرواز مجری مستقیم تور روسیه برگزار می گردد همراه با گشت می باشد .

این گشت ها با برنامه ریزی از قبل طراحی شده و در اختیار مسافران قرار داده می شوند تا بتوانند با برنامه ریزی هرچه بهتر از سفر خود لذت ببرند .

تور روسیه تایسیز پرواز (تور مسکو + سنت پترزبورگ) با دو گشت  در شهر مسکو و یک گشت در شهر سنت پترزبورگ بر گزار می شود.

لازم به ذکر است این گشت ها به صورت رایگان انجام میشود و مسافران تور روسیه در صورت تمایل می توانند برای گشت های متفاوت با پرداخت هزینه جدا از تور لیر ها گشت آپشنال خریداری نمایند .

دو گشت در شهر مسکو :

در شهر مسکو دو گشت شهری رایگان به صورت گروهی با راهنمایی مسلط به شهر مسکو برگزار می شود . یکی از گشت های شهری همراه با نهار می باشد و گشت دیگر بدون نهار می باشد .

گشت اول مسکو

در گشت اول شهر مسکو از کلیسای عیسی منجی ، بازدید از نمای بیرونی کاخ کرملین ، بازدید از میدان سرخ و آرمگاه لنین ، خرید از فروشگاه کوم ، بازدید از باغ الکساندر و سرباز گمنام و ارتش جاویدان ، گردش در بام مسکو تپه وارابیق و پارک پیروزی در خیابان زیبای آربات جدید می باشد . لازم به ذکر است در این گشت هزینه صرف نهار به عهده آژانس تایسیز پرواز می باشد .

گشت دوم شهر مسکو

در گشت دوم که در شهر مسکو در نظر گرفته ایم از چند ایستگاه مترو تاریخی و زیبای شهر مسکو و خیابان آربات قدیم بازدید خواهیم داشت .

ایستگاه های مترو که بازدید خواهیم کرد : ایستگاه مترو رادیالنایا ، کورسکایا ، مایکوفسکایا و ....  می باشد .

گشت در شهر سن پترزبورگ 

تایسیز پرواز در شهر سن پترزبورگ یک کشت شهری رایگان در نظر گرفته است . در این گشت شهری از جاذبه های زیر دیدن خواهید کرد .

بازدید از خیابان نوسکی ، بازدید از داخل کلیسای کازان ، بازدید از میدان و کاخ اسحاق ، بازدید از نمای بیرونی کلیسای اسحاق و مجستمه نیکلای اول ، بازدید از لنگرگاه شهر سنت پترزبورگ و جزیره واسیلی ، بازدید از فروشگاه بزرگ صنایع دستی شهر سن پترزبورگ .

گردشگرانی که قصد خرید تور روسیه را دارند می توانند از کارشناسان تایسیز پرواز تماس حاصل نمایند .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تورهای موجود برای برنامه سفر روسیه با پرواز نوردویند

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm