جاذبه های گردشگری داخلی

اولسبلنگاه ماسال

با رفتن به تور ماسال می توان از زیبایی های اولسبلنگاه  نیز بهره برد. روستایی چوبی از توابع ماسال که در ارتفاع 1489 واقع شده است. در این روستای زیبا می توان با طبیعت مانوس شد. زیبایی های این روستا بی شمار است که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

  • همه ی ما آرزوی یک چای هیزمی در کلبه چوبی با چشم اندازی کاملا سبز داریم. این آرزو با حضور در تور اولسبلنگاه ماسال برآورده می شود. با حضور در این روستا می توان با صدای پرندگان چشم باز کرد و با لالایی باد به خواب رفت. در این روستا کلبه هایی جهت اقامت در اختیار گردشگران قرار داده می شود البته برای داشتن سفر بی دغدغه حضور در تور اولسبلنگاه ماسال توصیه می شود.
  • در اولسبلنگاه  ماسال می توان از آب گوارای چشمه ها بهره برد و دل را به صفای جویبار های این منطقه سپرد.
  • لمس ابرها از نزدیک و محو شدن در مه، زیبایی وصف نشدنی دارد که تنها افرادی که به اولسبلنگاه  ماسال سفر کرده اند از آن بهره برده اند.
  • مصرف محصولات ارگانیک لبنی نیز از تجربیات شیرین دیگری است که می توان با سفر به این شهر از آن بهره برد.
  • از ارتفاعات اولسبلنگاه  ماسال امکان مشاهده دریا نیز وجود دارد. همچنین می توان شهر ماسال را از نمای بالا تماشا کرد.
  • افرادی که آرزوی سفر به آلپ را دارند می توانند از این روستا دیدن کنند زیرا دره های سرسبز و کوه های سر به فلک کشیده این منطقه بی شباهت به آلپ نیست.
  • در اولسبلنگاه  ماسال می توان  از اسب سواری در یک طبیعت بکر بهره برد.

 

تور اولسبلنگاه  ماسال

لازم به ذکر است که این روستای بی نظیر از همه نوع امکانات رفاهی مانند امکانات گرمایشی، کپسول گاز و... بهره مند است اما بهتر است قبل از آغاز سفر شرایط آب و هوایی این ناحیه بررسی شود.  این روستا روشنی خود را از موتورهای برقی تامین می کند اما در انتهای شب برای درک یک محیط بکر، برق ها خاموش می شوند و روستا تنها به زیبایی حاصل از ستارگان آسمان بسنده می کند. در نهایت باید گفت که با حضور در تور ماسال و اولسبلنگاه ماسال امکان تجربه زندگی در دل طبیعت و قطعه ای از بهشت فراهم شده است.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm