جاذبه های گردشگری داخلی

رستوران شاندیز صفدری

رستوران شاندیز صفدری کیش از جمله رستوران های مشهور جزیره زیبا کیش می باشد که نظرات افراد و مسافران و گردشگران نشان داده است که یکی از بهترین رستوران های شهر کیش می باشد و سرو غذا در این رستوران تجربه ای عالی محسوب می شود.

رستوران شاندیز صفدری کیش مکانی زیبا و خارق العاده است که از دیدن و رفتن به این مکان زیبا پشیمان نخواهید شد.

رستوران شاندیز صفدری کیش

این رستوران مکان مناسبی برای مسافران و گردشگران می باشد که به دنبال یک رستوران خارق العاده می گردند و نمی خواهند که وقت خود را برای آشپزی صرف کنند و رستوران شاندیز صفدری کیش بهترین انتخاب برای این افراد می باشد.

رستوران شاندیز صفدری کیش در قسمت غربی جزیره قرار دارد و در اطراف کشتی تاریخی و قدیمی یونانی قرار دارد که فضای تاریخی و دراماتیکی نیز به این رستوران می دهد.

این رستوران با دید عالی ای که به ساحل زیبا خلیج فارس دارد از سایر رقبا سبقت گرفته و در هنگام غروب آفتاب به دلیل قرار داشتن در منطقه غربی صحنه زیبایی را از غروب آفتاب به نمایش می گذارد و در هنگام غروب احساس نزدیکی به خورشید را می کنید که حس لذت بخشی می باشد.

رستوران شاندیز صفدری کیش را همه با شیشلیک های خوشمزه اش می شناسند و می توان بدون شک گفت که بهترین شیشلیک را درون ایران دارد و هیچ کجای دیگر نمی توان نمونه آن را یافت.

رستوران شاندیز صفدری کیش

بند موسیقی این رستوران در تور کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش نیز دارای یک گروه موسیقی فوق العاده می باشد که سرو شام تور کیش را در این رستوران رویایی و خاطره انگیز می کند و این رستوران محبوبیت و بهترین رستوران کیش بودن را مدیون این بند و گروه موسیقی می باشد.

همچنین این رستوران دارای یک پلاژ ساحلی زیبا می باشد که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است و همچنین مکانی دنج و مشرف برای تماشای غروب آفتاب بر فراز خلیج همیشگی فارس می باشد.

6LdGk0sdAAAAAJaIEjas3JSCxphxBTtI-jmEENkm